کشف بیش از یک تن مرفین و ۷۷ کیلو هروئین از داخل یک تریلی در شهریار

کشف بیش از یک تن مرفین و ۷۷ کیلو هروئین از داخل یک تریلی در شهریار کشف هروئین و مرفین در شهریار فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۲۰ کیلوگرم مرفین و ۷۷کیلو گرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد. به گزارش شهریار نگار و به نقل […]

کشف بیش از یک تن مرفین و ۷۷ کیلو هروئین از داخل یک تریلی در شهریار

کشف هروئین و مرفین در شهریار

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۲۰ کیلوگرم مرفین و ۷۷کیلو گرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
به گزارش شهریار نگار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “محسن خانچرلی ” گفت: با اطلاعات بدست آمده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان در شهرستان شهریار ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با پیگیری های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تریلی، اقدام به تهیه ،حمل و جابجایی موادمخدر کند لذا خودرو شناسائی و عملیات پلیس برای کشف موادمخدر آغاز شد.
سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل خودرو های عبوری در اتوبان ساوه به سمت شهریار ، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر شدند.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو ، یک تن و ۲۰ کیلوگرم مرفین و ۷۷ کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در مخزن بونکر جاسازی شده بود، کشف و متهم به همراه موادمخدربه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

Visits: 31