برگزاری جلسه میدانی به منظور رفع مشکلات تقاطع محمد آباد عباس آباد شهریار

مشکلات ترافیکی و فقدان روشنائی مناسب و عیوب همیشگی چراغ راهنمائی تقاطع محمد آباد عباس آباد شهریار از جمله مشکلاتی است که روز مره شهروندان از آن گلایه داشته و صدای اعتراضشان برای حل این مشکل بلند بوده است. بازدید میدانی معاونین فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهریار به همراه رئیس پلیس راهور […]

تقاطع محمد آباد عباس آباد شهریار

مشکلات ترافیکی و فقدان روشنائی مناسب و عیوب همیشگی چراغ راهنمائی تقاطع محمد آباد عباس آباد شهریار از جمله مشکلاتی است که روز مره شهروندان از آن گلایه داشته و صدای اعتراضشان برای حل این مشکل بلند بوده است.

بازدید میدانی معاونین فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهریار به همراه رئیس پلیس راهور به منظور بررسی مشکل ترافیکی و نواقص روشنایی و نقاط کور چهار راه محمد آباد عباس آباد شهریار انجام شد.

 به گزارش شهریار نگار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ در این بازدید که با حضور منجیری معاون سیاسی، رحیمی معاون فنی عمرانی فرمانداری شهریار ، رمضانی معاون فنی و عمرانی شهرداری شهریار، وکیلی رئیس شورای اسلامی شهر  و رئیس پلیس راهور ناجا از چهار راه محمد آباد صورت پذیرفت؛ نواقص و مشکلات این محور بررسی و متولیان امر مکلف به رفع آن شدند.

بنا بر این گزارش؛ تقاطع محمد آباد عباس آباد شهریار و بلوار شهید شیخی که به دلیل برخی مشکلات ترافیکی و نواقص روشنایی، شاهد تصادفات مکرر بود، طی این بازدید نواقصات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، با انجام برخی توافقات لازم، مشکلات روشنایی و نقاط کور مسیر با بهره‌گیری از اعتبارات شهرستانی و سایر اعتبارات مرتبط مرتفع گردد.

Visits: 37