نرخ کرایه تاکسی ۱۴۰۱ به شهرهای اطراف تهران

نرخ کرایه تاکسی ۱۴۰۱ از تهران به شهرهای اطراف پایتخت عموما بالای ۱۰ هزار تومان است. اگر از میدان آزادی به شهریار بروید و راننده سه مسافر سوار کند نرخ کرایه نفری ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش شهریارنگار، نرخ کرایه تاکسی ۱۴۰۱ از تهران به شهرهای اطراف پایتخت عموما بالای ۱۰ هزار تومان است. اگر از میدان آزادی به شهریار بروید و راننده سه مسافر سوار کند نرخ کرایه نفری ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است. با سوار شدن چهار نفر مبلغ کرایه در همین خط به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌رسد. کرایه خط میدان آزادی – کرج در سال ۱۴۰۱ برای تاکسی‌های سه نفره ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان و تاکسی‌های چهارنفره ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

دانشجوهایی که از میدان آزادی با تاکسی به‌سمت دانشگاه آزاد اسلامشهر می‌روند، بابت سواری‌های چهار نفره ۱۵ هزار تومان پرداخت می‌کنند و اگر راننده تاکسی یک نفر کمتر سوار کند، نرخ کرایه به ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش پیدا می‌کند. به گزارش فرارو، از پایانه ارم به سمت کرج نرخ کرایه در تاکسی‌های سه‌نفره ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و در تاکسی‌های چهارنفره ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

نرخ کرایه تاکسی خط نوبنیاد – بومهن، رودهن در سال ۱۴۰۱ برای سواری‌های سه‌نفره ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان و سواری‌های چهارنفره ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود. دقیقا همین کرایه برای خط نوبنیاد – پردیس از مسافران گرفته می‌شود. اگر از پایانه تاکسی فرهنگسرای اشراق راهی شهر جدید پردیس شوید، راننده‌ها بابت سوار کردن سه‌نفر ۲۳ هزار تومان و چهارنفر ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان می‌گیرند.

از میدان انقلاب به سمت کرج نرخ کرایه تاکسی با ظرفیت سه‌نفر ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و با ظرفیت چهارنفر ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است. نرخ کرایه تاکسی از پایانه چهارراه تهرانپارس به رودهن ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان است و اگر راننده با ظرفیت کامل یعنی چهارنفر حرکت کند، نرخ کرایه به ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان می‌رسد.

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

Visits: 13300