میدان معادن شهریار و اتمام پرژه حذف نقاط حادثه خیز این محور

میدان معادن شهریار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شهریار از اتمام پروژه برچیدن میدان معادن خبر داد به گزارش شهریارنگار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران فرشاد اسکندری با اعلام این خبر گفت:یکی از نقاط پر حادثه در محور […]

میدان معادن شهریار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شهریار از اتمام پروژه برچیدن میدان معادن خبر داد

به گزارش شهریارنگار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران فرشاد اسکندری با اعلام این خبر گفت:
یکی از نقاط پر حادثه در محور پر ترافیک و پر حجم چیتگر – شهریار که از لحاظ تردد بعد از آزادراه تهران-کرج بیشترین آمار را دارد.

( با میانگین حدود ۱۴۰ هزار تردد) با نام میدان معادن بوده که در سنوات گذشته توسط معدن داران به جهت ایجاد دور برگردان احداث گردیده بود و به دلیل تصادفات بسیار زیاد ، دوربرگردان مورد نظر مسدود و میدان نیز به حال خود رها شده بود که همین امر باعث ایجاد منطقه پر مخاطره و پر تصادف شده بود.

با پیگیری های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان تهران و با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شهریار و قدس میدان مورد نظر با اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت برچیده شد و زیر بار ترافیک عبوری قرار گرفت .

اسکندری افزود : میدان معادن ۲۴۰ مترطول و ۵۰ متر عرض وسعت داشته که با تلاش پنج ماهه و شبانه روزی نیروهای راهداری میدان مورد نظر که به دلیل وقوع تصادفات منجر به جرحی و فوتی بسیار در سنوات گذشته به میدان مرگ معروف شده بود برچیده و باعث بالا رفتن ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور در محور مهم و حساس چیتگر- شهریار گردید.

اجرای عملیات پروژه جمع آوری میدان معادن شهریار حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشت



ایشان ادامه داد برآورد ریالی اجرای عملیات پروژه جمع آوری میدان معادن حدود ۴۰ میلیارد ریال بوده که به صورت امانی توسط نیروهای زحمتکش راهداری به مدت پنج ماه انجام پذیرفت.
وی در پایان از پیگیری های مجدانه دادستان محترم شهریار و فرمانداری های محترم شهریار و قدس به جهت اجرایی شدن پروژه و همچنین همکاری سایر ارگان ها و انجمن شن و ماسه تهران در طول مدت عملیات تشکر و قدردانی کرد

Visits: 37