بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای شهریار / مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه

بدون شک استفاده از خدمات مطلوب یک آموزشگاه هنری خوب تاثیر بسیار زیادی در رشد و بالندگی فرزندان ما دارد. آموزش موثر و تخصصی اگر کاربردی باشد میتواند آینده شغلی فرزندان مارا تضمین کرده و بسیاری از نگرانی های والدین برای آینده شغلی فرزندان را به حد اقل برساند. امروز با توجه به کم ارزش […]

بدون شک استفاده از خدمات مطلوب یک آموزشگاه هنری خوب تاثیر بسیار زیادی در رشد و بالندگی فرزندان ما دارد. آموزش موثر و تخصصی اگر کاربردی باشد میتواند آینده شغلی فرزندان مارا تضمین کرده و بسیاری از نگرانی های والدین برای آینده شغلی فرزندان را به حد اقل برساند.

امروز با توجه به کم ارزش شدن مدارک دانشگاهی به دلیل سهولت گرفتن مدرک و نبود بازار کار، تخصص تعیین کننده آینده شغلی مطلوب برای نیروی کار در جامعه است. یکی از بهترین راه های بدست آوردن تخصص ثبت نام در آموزشگاه های فنی و حرفه ای و کسب مهارت و تجربه است.

حال چگونه باید تشخیص دهیم کدام آموزشگاه خدمات مطلوب ارائه میکند و آموزشهای ان علاوه بر تخصصی بودن کاربردی هم است؟

۴ عامل موثر در کیفیت آموزشگاه های فنی و حرفه ای که تاثیر مستقیم در کیفیت آنها دارند عبارتند از:

۱-تجهیزات به روز و استاندارد

آموزشگاه فنی حرفه ای خوب است که تجهیزات به روز و استانداردی داشته باشد زیرا تمامی مراحل آموزش به شیوه عملی بر روی این تجهیزات به روز و استاندارد روز دنیا صورت می گیرد تا کارآموزان با دنیای واقعی و محیط واقعی تر کار آشنا تر و پخته تر باشند.

۲-اساتید مجرب و کار بلد

همه ما می دانیم که بخش مهمی از انتقال صحیح مفاهیم به واسطه یک آموزش خوب توسط یک استاد خوب وابسته می باشد که مجتمع های فنی حرفه ای با در نظر گرفتن اینکه اساتید آن ها می بایست مجوز تدریس از سازمان فنی حرفه ای را اخذ نمایند می بایست اقدام به جذب این افراد نمایند پس می توان در نظر داشت که اساتید و مدرسان در این مراکز مورد تایید مراجع بالاتر هستند.

۳-صدور مدرک معتبر و بین المللی

مدارکی از سوی مراکز رسمی فنی حرفه ای مانند مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه صادر می شود همگی مورد تایید و آزمون سازمان فنی حرفه ای کل کشور بوده و توسط این سازمان صادر می شود و به دلیل عضویت سازمان فنی حرفه ای کل کشور در گروه ILO مدارک این سازمان قابل قبول در بیش از ۱۴۰ کشور دنیا می باشد و همچنین برای اخذ مجوزهایی چون جواز کسب در رشته های مختلف مدرک فنی حرفه ای یک لازمه و ضرورت است.

۴-کارآموزی و کارورزی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه های هر شخص که به دنبال یادگیری یک مهارت باشد این است که بتواند علاوه بر یادگیری یک موضوع به صورت تئوری به صورت عملی نیز بر روی تجهیزات استاندارد و محیط های واقعی کارگاهی کار و آموزش ببینند.

مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه با دارا بودن کارگاهای عملی حرفه ای به شما این اطمینان را می دهد که به حرفه ای ترین شکل ممکن مهارت های کاربردی را فرا بگیرید.

حال ممکن است سوالات دیگری برای شما پیش بیاید که ما به تعدادی از مهم ترین و مرسوم ترین آن ها در زیر پاسخ دادیم اما در نظر داشته باشید که می توانید در طول ساعات ۹ صبح الی ۶ عصر هر روز ( شنبه الی پنجشنبه ) با مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه تماس گرفته و با مشاورین مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه نیز در تماس باشید.

چرا به آموزش نیازمنیدم ؟

برای کسب موفقیت شغلی و پیشرفت در مسیر مورد علاقه شغلی باید پیوسته اموزشهای روز را دریافت و مهارت فردی را افزایش داد.
ممجتمع فنی هنر معاصر اندیشه نیز با ارائه آموزش های مناسب و مهارت های به روز به شما در این امر کمک می کند که با کسب مهارتی جدید به سراغ شغل جدید و بهتر یا ارتقای شغل فعلی خود برسید.

آموزش و کسب مهارت به شیوه عملی یا تئوری

اینکه برای کسب هر مهارتی نیاز به آموزش تئوری داریم شکی نیست اما در اکثر رشته ها و تخصص ها نیاز ویژه ای به کسب مهارت به صورت عملی نیز هست و به همین دلیل علاوه بر کسب مهارت به شیوه تئوری می بایست بخش ویژه و عمده ای از مسیر یادگیری خود را به صورت عملی طی کنیم.
مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه که از سازمان فنی حرفه ای کل کشور مجوز رسمی آموزش مهارت های تئوری و عملی را دارد، کارگاه های ویژه و امکانات و تجهیزات مناسبی را برای انتقال مفاهیم به صورت عملی و کسب تجربه بیشتر دانشجویان در نظر گرفته است که می توان به سطح آموزش شما عزیزان بسیار کمک نماید تا در بازار کار فعلی با تجربه بیشتری وارد شوید.

آیا مدرک فنی حرفه ای و سازمان فنی حرفه ای معتبر است ؟

سازمان فنی حرفه ای یک سازمان دولتی که با دارا بودن این امتیاز به جهت نظارتی که بر روی این سازمان وجود دارد مدارک و گواهینامه های صادر شده از سوی این سازمان معتبر و قابل استناد بخش ها و قسمت های مختلفی خارجی و داخلی می باشد.
اگر بخواهیم از اعتبار داخلی این مدرک در داخل کشور و بخش ها و ارگان های دیگر داخلی نام ببریم و اشاره داشته باشیم می توان به پیش نیاز بودن مدرک فنی و حرفه ای به جهت اخذ مجوزهای مختلف مهارتی مثل جواز کسب اشاره نمود که شما می بایست برای اخذ جواز کسب و کار خود مدرک مورد تایید سازمان فنی حرفه ای داشته باشید.
همچنین همانطور که اشاره کردیم از دیگر مزایا و اعتبار مدرک فنی حرفه ای می توان به استفاده های مختلف آن در بخش و قسمت های مختلف خارج کشور اشاره نمود چرا که به جهت عضویت سازمان فنی حرفه ای کل کشور در گروه ILO که مجموع و متشکل از حدود ۱۴۰ کشور می باشد و شما با مراجعه به مراجع معتبر معرفی شده از سوی دادگستری کل کشور مدرک خود را به صورت کامل ترجمه نمایید.
پس به طور خلاصه می توان گفت که شما عزیزان با داشتن مدرک فنی حرفه ای می توانید از آن در بازار کار داخل کشورمان یا کشورهای دیگر به راحتی استفاده نمایید و مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه نیز با داشتن گواهینامه و مجوزهای لازم از سوی سازمان فنی حرفه ای مدارک معتبر این سازمان برای شما اخذ خواهد کرد.

برخی از رشته های مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه

مجتمع فنی هنر معاصر
مجتمع فنی هنر معاصر

عکاسی

😍✅اولین و تنها مرکز فنی حرفه ای تخصصی آموزش عکاسی در منطقه

آخربن دوره تخفیف ویژه کلاس های عکاسی

📣📣 دیگر نگران نداشتن شغل بعد از گذراندن دوره های عکاسی نباشید

📣😍مجتمع فنی هنر معاصر اولین مرکز تخصصی هنر که بعد از گذراندن

دوره ها

✅ شما را معرفی به داشتن کسبو کار و حرفه ای معرفی خواهیم کرد

✅ ارائه ۳ مدرک بین المللی

✅ آموزش حرفه ای و تضمینی عکاسی از پایه تا پیشرفته

✅ مجهز به آتلیه تخصصی آموزشی

✅ معرفی خرید دوربین به صورت اقساط تا ۱۰ ماه

✅ پرداخت شهریه به صورت اقساط

✅ 💝هدیه ما به شما پک کامل آموزش فتوشاپ به صورت رایگان به شما عزیزان که در این دوره ثبت نام نموده ای

نقاشی

  • ✅طرحی
  • ✅سیاه قلم و چهره
  • ✅گواش
  • ✅آبرنگ
  • ✅رنگ روغن
  • ✅اکرلیک
  • ✅مداد رنگی
  • ✅پاستل گچی
  • ✅نقاشی دکوراتیو
  • ✅اکولین
  • طراحی
  • _رزین
  • کامپیوتر_
  • خوشنویسی
  • _موسیقی

کامپیوتر

✅مبانی کامپیوتر
✅ویندوز
✅اینترنت
✅Word
✅Excel
✅Access
✅Powerpoint

ICDL
مخفف عبارت
International Computer Driving Licence
(گواهینامه بین المللی کامپیوتر) است و نشان دهنده توانایی فرد در مهارت های هفت گانه کامپیوتری است. به این دلیل که امروزه اکثر امور اداری و دیگر امور شرکتها با استفاده از علوم رایانه انجام میپذیرد و رایانه عضوی جداناپذیر از تکنولوژی روز میباشد یادگیری این دوره و مهارت های آن از اهمیت بالایی برخودار است.
✅ پس از اتمام دوره شما می توانید مدرک بین المللی فنی وحرفه ای را بعد از گذراندن آزمون دریافت نمایید.۰

  • و … که تمامی این دوره و آموزش ها در دو شیوه تئوری و عمدتا عملی به شما عزیزان آموزش داده می شود.

آمجتمع فنی هنر معاصر اندیشه مفتخر است که سالها خدمتگذار عزیزانی بوده که همواره به دنبال یادگیری و کسب مهارت های روز دنیا بوده اند تا کار آموزان عزیز این مرکز با کسب یک مدرک معتبر در کنار رعایت استاندارد ها و کار با تجهیزات پیشرفته و به روز در طول دوره آموزشی آن ها از این افراد حمایت به عمل آورده است.

آدرس صفحه اینستا گرام مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه ( برای ورود کلیک کنید)

مشاوره و ثبت نام در مجتمع فنی هنر معاصر اندیشه از طریق واتس اپ شماره های زیر:
۰۹۱۲۶۲۲۱۳۸۷
۰۹۳۷۹۹۹۱۵۲۸

۰۲۱-۶۵۵۶۱۱۶۰

آدرس: اندیشه سرفاز۳ روبه روی میدان آزادی پلاک ۶۰

Visits: 1762