دستگیری بیش از ۲ هزار فروشنده مواد مخدر در غرب تهران/ ۳۹۸ تیغه سلاح سرد کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در نوزدهمین مرحله طرح امنیت محور پلیس غرب استان تهران از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ فروشنده مواد مخدر خبر داد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در نوزدهمین مرحله طرح امنیت محور پلیس غرب استان تهران از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ فروشنده مواد مخدر خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۹۸ تیغه انواع سلاح سرد کشف شد.

به گزارش شهریارنگار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در نوزدهمین مرحله طرح امنیت محور اظهار کرد: این طرح در ۶ شهرستان غرب استان تهران با اجرای تعداد ۲۰۰ حکم قضایی و انهدام ۱۶ باند سرقتی برگزار شد.

وی گفت: در این طرح یک هزار و ۹۹۴ نفر در حوزه سارقین و مالخران و ۲ هزار ۴۰۰ نفر از فروشندگان مواد مخدر که به صورت خرد و عمده فعالیت داشتند و معتادین متجاهر و قاچاقچیان خرده فروش، دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه یک هزار و ۴۳۵ قلم انواع اموال سرقتی و ۱۵۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد افزود: برخورد با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت در اولویت کار پلیس بوده و کسانی‌که نظم جامعه را به هم می‌ریزند تحت رصد شبانه روزی پلیس بوده و با آنها برخورد می‌شود و در این مرحله از طرح ۱۷۱ نفر از اراذل و اوباش که نظم جامعه را برهم زده بودند دستگیر شدند. 

وی در ادامه بیان کرد: تعداد ۹۵ هزار قلم کالای قاچاق با ارزش ریالی بیش از ۱۴ میلیارد کشف شد و تعداد ۱۲۷ فقره پرونده کلاهبرداری و ۲۴ فقره جعل توسط پلیس آگاهی کشف شد.

سردار ظهیری افزود: همچنین ۲۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۳۹۸ تیغه انواع و اقسام سلاح سرد شامل قمه و چاقو که موجب اختلال در نظم و امنیت در نقاط مختلف شده بود کشف شد.

این مقام مسوول انتظامی تصریح کرد: پلیس همیشه مقتدر و ثابت قدم بوده و از مردم که همیشه با پلیس همکاری دارند درخواست می‌شود که این همکاری را بیشتر کرده تا در نقاط مختلف سطح شهر بتوانیم ضربه شصت پلیس بر مخلین نظم و امنیت وارد کرده تا امنیت جامعه افزایش بیشتری پیدا کند. 

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

Visits: 54