اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور/ کشف کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران و کشف کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران و کشف کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار “کیوان ظهیری” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته ماموران انتظامی غرب استان تهران با تلاش ها و اقدامات تخصصی، چهاردهمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران را به اجرا گذاشتند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در اجرای این طرح با اجرای ۳۵۶ فقره حکم قضائی، ۷ باند بزرگ سرقت منهدم و یک هزار و ۴۱ نفر دستگیر که ۴۵۱ از آنها مالخر بوده و ۷۳۱ قلم اموال مشکوفه کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و برابر اطلاع رسانی از سوی پلیس, به مال باختگان تحویل داده خواهد شد.
🔻سردار ظهیری اظهار داشت: در طول این مدت ۴۸۲ قاچاقچی مواد مخدر، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و۵۱۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط یگان های انتظامی کشف شد.
🔻این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، تصریح کرد: در این خصوص ۲۱ قاچاقچی کالا دستگیر شده و ۳۸ هزار و ۹۵۴ قلم انواع کالای قاچاق از شهرستان های غرب استان تهران کشف و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
سردار ظهیری با اشاره به کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۳ قبضه سلاح سرد از اوباش، بیان داشت: در طول اجرای این طرح ۲۸ نفر از مخلان نظم و امنیت و اوباش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
🔻این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان بابت همکاری مطلوب با پلیس در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
گفتنی است؛ با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

Visits: 31