خبر جدید از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان

در گام نخست به ۴ میلیون نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تا پایان شهریورماه امسال، سهام عدالت اعطا می‌شود.

اعلام بخش دوم بازماندگان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در گام نخست به ۴ میلیون نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تا پایان شهریورماه امسال، سهام عدالت اعطا می‌شود.

به گزارش شهریارنگار، محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ جاماندگان این سهام از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند که تا کنون ۴ میلیون نفر شناسایی شده که باید سهام عدالت در فاز اول شناسایی بازماندگان، به آن‌ها اختصاص پیدا کند.وی گفت: بخش دوم از بازماندگان کسانی از دهک‌های بعدی تا دهک ششم درآمدی هستند که این سهام به آن‌ها اختصاص پیدا نکرده است و همین طور بر اساس اولویت این طرح به جلو می‌رود.

نماینده کرمان در مجلس گفت: محاسبات برای شناسایی افراد جامانده این سهام انجام شده و قرار است طبق تکلیف قانون بودجه تا پایان تابستان امسال، س به جاماندگان اختصاص پیدا کند در مرحله بعدی هم باید کسانی که از این سهام جا مانده‌اند، به آن‌ها اختصاص یابد.

Visits: 35