باغ تالار متخلف در شهریار پلمب شد

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com) فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از پلمب یک واحد صنفی باغ تالار متخلف در شهریار خبر داد و گفت: این واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات پلمب شد. به گزارش شهریارنگار سرهنگ فردین جوزانی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی تالار و […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com)

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از پلمب یک واحد صنفی باغ تالار متخلف در شهریار خبر داد و گفت: این واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات پلمب شد.

به گزارش شهریارنگار سرهنگ فردین جوزانی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی تالار و باغ تالار در شهریار توسط ماموران پایگاه اطلاعات و امنیت عمومی این پلیس و ادارات مربوط به اجرا گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا ماموران از باغ تالاری در حوالی منطقه باغستان شهریار که مراسم های هنجارشکن با حضور تعدادی خانم و آقای جوان بصورت مختلط برگزار می کرد بازدید شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد باغ تالار فاقد مجوز فعالیت بوده و به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط و انجام رفتارهای هنجارشکن، با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد، گفت: تا کنون برای ۵ واحد صنفی متخلف دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

سرهنگ جوزانی به تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس تاکید کرد و گفت: شهروندان هرگونه تخلف

را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Visits: 21