افتتاح ۵ پروژه شاخص شهرداری شهریار با حضور فرماندار و مدیر کل انتقال خون استان تهران

افتتاح ۵ پروژه شهرداری شهریار در آخرین روز فعالیت شهردار شهریار با حضور فرماندار و سایر مسئولان مرکز کنترل ترافیک شهریار به مساحت ۱۴۰ مترمربع با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، گرمخانه و مددسرای نگار به مساحت ۱۰۸۰ مترمربع با ظرفیت ۳۰۰ نفر و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، مدرسه ۱۲ کلاسه وائین با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع، […]

افتتاح ۵ پروژه شهرداری شهریار در آخرین روز فعالیت شهردار شهریار با حضور فرماندار و سایر مسئولان

مرکز کنترل ترافیک شهریار به مساحت ۱۴۰ مترمربع با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، گرمخانه و مددسرای نگار به مساحت ۱۰۸۰ مترمربع با ظرفیت ۳۰۰ نفر و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، مدرسه ۱۲ کلاسه وائین با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع، ساختمان مرکز انتقال خون شهریار به مساحت ۲۴۰ مترمربع با اعتبار تجهیز ۱۰ میلیارد ریال و ساختمان ادارات خدمات‌رسان منطقه امیریه به مساحت زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

بهروز کاویانی شهردار شهریار ضمن اشاره به مزایای فعالیت مرکز کنترل ترافیک جدید از انتقال کانکس انتقال خون واقع در بلوار انقلاب به مکان جدید و راه اندازی بانک خون غرب استان تهران خبر داد.

وی با اشاره به نقش شهرداری شهریار در ساخت مدارس در نقاط مختلف شهریار گفت شهرداری اقدامات موثری در راستای افزایش سرانه آموزشی در سطح شهر شهریار به انجام رسانده که در سنوات اینده به بهره برداری خواهد رسید.

کاویانی  با اشاره به تراکم جمعیت امریه و نیاز شهروندان این منطقه به دسترسی آسان به ادارات خدمات رسان از افتتاح ساختمان ادارات خدمات رسان در منطقه امیریه خبر داد.

محمدرضا مهدی‌زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به تامین خون موردنیاز بیمارستان‌های غرب استان تهران مرکز انتقال خون شهریار، گفت: این مرکز با ۱۲ تخت دو برابر ظرفیت مرکز کانکسی قبلی و در فضایی مطلوب تر  به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

همچنین افتتاح گرمخانه نگار شهریار به لطف خیر گرامی شهبازیان و همت شهرداری شهریار اقدام موثری در ساماندهی متکدیان و معتادین متجاهر در شهریار خواهد بود.

با توجه به گسیل متکدیان و معتادین متجاهر به شهریار راه اندازی گرمخانه از مهمترین اولویت های مدیریت شهری بود که به بهره برداری رسید.

گرمخانه نگار دارای  یک سالن اصلی با ظرفیت ۳۰۰ نفر،۶ سوئیت اقامتی، یک اتاق مشاور روانشناسی، دو اتاق اداری و ۴ سرویس حمام و بهداشتی و آشپزخانه و محوطه باز است.

برای مشاهده اخبار در لحظه وارد صفحه اینستاگرام شهریار نگار شوید(روی لینک آبی بزنید)

شهرداری شهریار

Visits: 11