کشف ۷۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ ۱۴ باند بزرگ سرقت منهدم شد

سردار کیوان ظهیری با اشاره به کشف بیش از ۱۸۵ هزار نوع کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال و دستگیری ۳۵ نفر قاچاقچی در شهرستان های غرب استان تهران خبرداد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۱۸۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال و دستگیری ۳۵ نفر قاچاقچی در ۶ شهرستان غرب تهران طی ۷۲ ساعت گذشته، گفت: در این طرح ۳۹۴ نفر سارق و مالخر و ۸۸ نفر از مخلان نظم عمومی نیز دستگیر شدند.

کشف ۷۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ ۱۴ باند بزرگ سرقت منهدم شد

به گزارش شهریارنگار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرائم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۵۶ دستگاه خودرو و  ۱۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۱۸۶ حکم قضائی، ۳۹۴ سارق و مالخر دستگیر  شدند، افزود: در راستای اجرای این طرح ۱۴ باند بزرگ سرقت منهدم و ۶۷۲ قلم اموال سرقتی کشف شد.

وی در خصوص کشف جعل و کلاهبرداری توسط ماموران پلیس آگاهی، گفت: ماموران پلیس در اجرای این طرح ۱ فقره جعل و ۱۱ فقره کلاهبرداری کشف کردند.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۵۷۵ کیلوگرم انواع موادافیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح ۷۴۳ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد موادمخدر دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۶ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۱۰۸ قبضه سلاح سرد و دستگیری ۱۰ نفر در حوزه قاچاق سلاح و مهمات از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق عنوان داشت: در خصوص قاچاق کالا ۱۵۸ هزار و ۳۱۲ قلم انواع کالای قاچاق کشف و ۳۵ نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر شده و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

سردار ظهیری همچنین تصریح‌کرد: دستگیری ۸۸ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

Visits: 24