کارگاه تولید مواد ضدعفونی تقلبی در شهرستان ملارد

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com) فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۴۴ هزار لیتر ماده اولیه مواد ضد عفونی کننده تقلبی به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال در شهرستان ملارد خبر داد. به گزارش شهریارنگار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “محسن خانچرلی” اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com)

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۴۴ هزار لیتر ماده اولیه مواد ضد عفونی کننده تقلبی به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال در شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “محسن خانچرلی” اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی حین گشت زنی و انجام اقدامات پلیسی  موفق به شناسایی کارگاه تولید مواد ضد عفونی تقلبی در شهرستان ملارد شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و در بازرسی از آنجا ۴۴ هزار لیتر ماده اولیه مواد ضدعفونی کننده تقلبی به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: متهم با انبار این مواد ضدعفونی، قصد داشت آن ها را به قیمت گزاف به فروش برساند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان این که متهم با هماهنگی قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، خاطرنشان کرد:

پلیس در خط مقدم مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی قرار دارد و در این مسیر با افرادی که با احتکار

این اقلام سلامتی هموطنانمان را به خطر می اندازد برابر قانون برخورد خواهد کرد.

Visits: 26