پیش بینی ۳۱۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهریار

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (shahriarnegar.com) نورالله طاهری فرماندار شهریار از پیش بینی ۳۱۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان شهریار خبر داد. به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرنگار مهر، نورالله طاهری ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد اجرایی و هماهنگی امور انتخابات شهرستان شهریار از پیش بینی ۳۱۱ شعه اخذ رأی در […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (shahriarnegar.com)

نورالله طاهری فرماندار شهریار از پیش بینی ۳۱۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرنگار مهر، نورالله طاهری ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد اجرایی و هماهنگی امور انتخابات شهرستان شهریار از پیش بینی ۳۱۱ شعه اخذ رأی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه بدون جانبداری له یا علیه داوطلبان مهمترین اولویت فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط در این شهرستان است.

طاهری در ادامه گفت: در مجموع شعب ثابت و سیار در سطح شهرستان شهریار، ۳۰۴ شعبه اخذ رأی به منظور برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: در ۱۷ محل اداری، ۲۳ حسینیه، ۱۷۹ مدرسه، ۷۸ مسجد، ۲ مجتمع فرهنگی و ورزشی که با احتساب ۷ شعبه سیار در مجموع ۳۱۱ شعبه، در سطح شهرها و روستاهای شهرستان شهریار مستقر و آماده اخذ رأی از مردم شریف خواهد بود.

فرماندار شهریار بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: چشم همه دشمنان و بدخواهان نظام به این انتخابات دوخته شده و با انواع توطئه‌ها در تلاش هستند حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند تا به انقلاب و نظام ضربه بزنند لذا حفظ هوشیاری و حضور حداکثری در این دوره انتخابات یک ضرورت و یک وظیفه همگانی است.

Visits: 0