قتل در تهران ، کشف جسد در شهریار / چرا شهریار پناهگاه بزهکاران شده است؟

زن جوانی که با همدستی برادر و پسر دایی اش همسر خود را به قتل رسانیده بود و جسد وی را نیز به باغی در شهریار منتقل کرده بود به جرم خود اعتراف کرد به گزارش شهریار نگار بررسی های تخصصی کاراگاهان پلیس در خصوص قتل مردی که با توطیه همسرش و همدستی اقوام همسرش […]

کشف جسد در شهریار

زن جوانی که با همدستی برادر و پسر دایی اش همسر خود را به قتل رسانیده بود و جسد وی را نیز به باغی در شهریار منتقل کرده بود به جرم خود اعتراف کرد

به گزارش شهریار نگار بررسی های تخصصی کاراگاهان پلیس در خصوص قتل مردی که با توطیه همسرش و همدستی اقوام همسرش به قتل رسیده بود به کشف جسد در شهریار منجر شد . جسد در شرایطی پیدا شده است که با گذشت زمان هنوز متهم اصلی دستگیر نشده و متواری است.

یک شنبه بیست یکم آذر ماه سال جاری یکی از شهروندان ساکن در بزرگراه شهید محلاتی در تماس با فوریت های پلیس عنوان کرد پس از درگیری زناشوئی زوجی جوان در آن محله، تعدادی جوان را دیده که محموله ای مرموز را از طریق جاسازی و پیچیدن لای فرش از منزل خارج میکنند.

اینستاگرام شهریار
پر بازدید ترین و معتبر ترین صفحه اینستاگرام شهرستان شهریار

در پی این تماس شهروندی گروهی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به ساختمان مراجعه کردند که بنا بر اظهارات همسایگان ، در پی اختلاف زوج با یکدیگر و درگیری آنها صدای درگیری و بحث ساختمان را پر کرده بوده که اما پس از مدتی صدا کاملا قطع شده است. و زن جوان در پاسخ همسایه ها عنوان نموده خوشبختانه در گیریبه خیر و خوشیبه اتمام رسیده است.

ماموران که به ماجرا مشکوک شده بودند درب منزل زن جوان را به صدا دراوردند که زن جوان در پاسخ سوال ماموران مبنی بر وضعیت همسرش گفت : شوهرم به محل کار خود رفته است.ماموران که حسابی مشکوک شده بودند از زن جوان میخواهند با شوهرش تماس بگیرد که اما وی پاسخگوی تماسهای زن نبود.

شک ماموران که به یقین تبدیل شده بود ماجرا را برای بازپرس دادسرای جنائی گزارش کردند و به دستور بازپرس زن جوان دستگیر و تحت بازجوئی قار گرفت.

در کلانتری بود که زن جوان ناگفته‌های ناپدید شدن شوهرش را بازگو کرد و گفت او به قتل رسیده است. این زن گفت: من و شوهرم سال‌هاست که با یکدیگر زندگی می‌کنیم و ۳فرزند داریم. اما برسر مالکیت خانه با هم اختلاف داشتیم. سند خانه به نام من بود اما او اصرار می‌کرد که باید به نام خودش شود. او اذیتم می‌کرد و من هم ماجرا را با برادرم در میان گذاشتم و قرار شد او با کمک پسردایی‌مان شوهرم را گوشمالی بدهند.

وی ادامه داد: آن روز پسردایی‌ام و دوستش به خانه‌مان آمدند و من بچه‌ها را به اتاق دیگری بردم. آنها سراغ شوهرم رفتند و بعد از چند دقیقه گفتند که او کشته شده است. در ادامه جسد شوهرم را داخل یک فرش پیچیدند و با خودشان بردند.

کشف جسد در شهریار

به‌دنبال اعترافات این زن درحالی‌که هنوز جسد مقتول کشف نشده بود، تحقیقات برای دستگیری پسردایی او و دوستش آغاز شد. هیچ‌کس از مخفیگاه آنها اطلاعی نداشت و معلوم نبود کجا گریخته‌اند. با وجود این روز گذشته یکی از متهمان دستگیر شد. او که دوست صمیمی پسردایی زن جوان بود در اعترافاتش گفت: دوستم گفت که دخترعمه‌اش با شوهرش اختلاف دارد. او می‌گفت شوهرش او را اذیت می‌کند و او برای گوشمالی شوهرش ۵۰میلیون تومان به فردی داده اما او پول‌ها را برداشته و فرار کرده است.

متهم در ادامه گفت: آن روز من تنها کاری که کردم دوستم را به منزل دختر عمع اش رساندم . من بیرون منتظر ماندم و او به داخل رفت.و چند ساعت بعد تماس گرفت که شوهر دختر عمع اش را کشته و از من خواست کمکش کنم تا جنازه را به جای دیگری ببریم. من هم با کمک او جنازه مقتول را داخل فرش پیچیده و با خودروی شخصی به باغی در اطراف شهریار بردیم و در آنجا دفن کردیم.

به‌دنبال اعترافات این جوان، مأموران با راهنمایی او راهی شهریار شدند. آنها به همان باغی رفتند که پسر جوان مدعی بود جسد در آنجا دفن شده است. آنها با حفر زمین جسد مقتول را کشف کردند و با دستور بازپرس جنایی جنازه به پزشکی قانونی منتقل شد.

براساس این گزارش هم‌اکنون پسر جوان و همسر مقتول در بازداشت به‌سرمی‌برند و تلاش‌ها برای دستگیری متهمی که احتمالا دست به جنایت زده ادامه دارد.

Visits: 708