رفع تصرف یک هکتار از حریم و بستر رودخانه دره چای

به گزارش شهریارنگار، مدیر امور منابع آب شهریار از رفع تصرف یک هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه دره چای در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

مدیر امور منابع آب شهریار از رفع تصرف یک هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه دره چای در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش شهریارنگار وبه نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، محمدرضا گیتی پژوه مدیر امور منابع آب شهریار گفت: با همکاری اکیپ گشت و بازرسی واحد آب های سطحی این امور و اخذ دستور قضایی، یک هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه دره چای در محدوده فردوسیه روستای رامین با همکاری شهرداری فردوسیه رفع تصرف گردید.


گیتی پژوه افزود: این اقدام در راستای حفظ و حراست از مجاری آب های سطحی و هچنین افزایش آبگذری رودخانه و پیشگیری از خسارات جانی و مالی در سیلاب های احتمالی انجام شد. که این تصرفات شامل راه های دسترسی غیر مجاز به بستر رودخانه مذکور بود. که با هوشیاری و تلاش اکیپ های گشت و بازرسی منطقه شناسایی و طی یک دو روز کاری رفع تصرف گردید.


مدیر امور منابع آب شهریار در ادامه عنوان کرد: در راستای حفاظت ازبستر و حریم رودخانه ها و مجاری آب های سطحی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر وحریم، گروه گشت و بازررسی به طور مداوم در حال گشت زنی در منطقه بوده. و به محض برخورد باهرگونه تخلف اقدامات لازم جهت جلوگیری و رفع تصرف صورت می گیرد.


وی ضمن تاکید بر لزوم حفاظت از منابع آب های سطحی و زیر زمینی در استان، خاطر نشان کرد: این امور به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران، همه ظرفیت خود را جهت ایمن سازی جریان آب رودخانه به کار گرفته. و در این راستا با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می نماید.

برای مشاهده صفحه اینستاگرامی ما اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

رفع تصرف یک کیلومتر از بستر رودخانه سیاه آب ۲ توسط امور منابع آب شهریار

Visits: 8