تیپاکس شهریار – تیپاکس چیست

تیپاکس اولین شرکت خصوصی در کشور عزیزمان ایران به حساب می‌آید که خدمات پست را به صورت داخلی و بین‌المللی در بیشتر مناطق کشور از ایران ارائه می نماید. شرکت تیپاکس چیزی در حدود ۱۰۰ شعبه فعال و آماده به خدمت در سراسر کشور عزیزمان ایران دارد که مأموران متخصص و با تجربه در حال […]

تیپاکس اولین شرکت خصوصی در کشور عزیزمان ایران به حساب می‌آید که خدمات پست را به صورت داخلی و بین‌المللی در بیشتر مناطق کشور از ایران ارائه می نماید. شرکت تیپاکس چیزی در حدود ۱۰۰ شعبه فعال و آماده به خدمت در سراسر کشور عزیزمان ایران دارد که مأموران متخصص و با تجربه در حال فعالیت در شرکت تیپاکس در کمترین زمان ممکن به محض آنکه مشتری از طریق تماس تلفنی با آن ها ارتباط برقرار نماید به محل فرستنده مراجعه کرده و مرسوله ارائه شده توسط فرستنده را به صورت تمام و کمال و با دقت بالا دریافت می کنند و مطابق با تمامی استانداردها و ضوابط خاص موجود در زمینه حمل و نقل مرسولات پستی این مرسوله را بسته بندی کرده و در کمترین زمان ممکن به گیرنده در هر کجای کشور عزیزمان ایران می رسانند.

در مدت زمانی که مرسوله و یا محصولات ارائه شده توسط فرد فرستنده توسط شرکت تیپاکس دریافت می گردد تا زمانی که این محصولات به دست گیرنده نرسد مشتری می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلفی نسبت به پیگیری مرسولات خود در سیستم تیپاکس اقدام نماید در حالت کلی هزینه مربوط به ارسال محمولات و محصولات مختلف در سیستم تیپاکس بر اساس وزن مرسولات مشخص شده و پارامتر دیگری مانند حجم در این زمینه تاثیری ندارد. موضوعی که قصد داریم به آن اشاره کنیم این می باشد که در برخی موارد هزینه مربوط به ارسال مرسوله با استفاده از تیپاکس بسیار ارزان تر از پست کردن یک مرسوله می باشد. همچنین در حالت کلی در این سیستم ارسال مرسولات سه نوع تعرفه وجود دارد که یکی از آنها شهرهای نزدیک و دیگری شهرهای دور و آخرین تعرفه مربوط به حمل اکسپرس می باشد.

تیپاکس یک سرویس پستی برای حمل و نقل و ارسال کالا و محصولات مختلف در سراسر کشور به حساب می‌آید که این امکان را دارد تا با به کارگیری افراد متخصص و ماهر مرسولات پستی دریافت شده در سراسر کشور و در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده در اقصا نقاط کشور عزیزمان ایران برساند. تمام مرسولات و کالاهایی که از طریق این سیستم پستی ارسال می گردد بیمه شده تا در صورت آنکه هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی در حین ارسال مرسولات برای محصول مورد نظر به وجود بیاید فرد فرستنده و گیرنده هیچ‌گونه خسارت و ضرر مالی نبیند. در حال حاضر سیستم پستی در اکثر شهرهای شناخته شده کشور عزیزمان ایران نمایندگی فعال داشته و آماده خدمت رسانی به مردم عزیزمان در سراسر کشور می باشد همچنین امروزه ارسال از طریق این سیستم پستی بسیار بیشتر شده چرا که این شرکت دارای مزایا و ویژگی‌های بسیار مثبتی نسبت به دیگر شرکتهای ارسال‌کننده مرسولات پستی می باشد.

آدرس و تلفن تیپاکس شهریار :

تلفن شهریار :
۶۵۲۲۸۳۰۰
۰۹۱۹۱۱۳۳۹۶۶
با مدیریت قادری

۰۲۱-۶۵۲۲۸۳۰۰


ساعات کاری : شنبه الی چهارشنبه صبح ساعت ۸ الی ۱۳ و بعد از ظهر ساعت ۱۶ الی ۲۰ / پنجشنبه ساعت ۹ الی ۱۳

آدرس تیپاکس شهریار :

شهریار میدان معلم بعداز هلال احمر کوچه تلاش – پلاک۲۰

تیپاکس شهریار

Visits: 507