تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره)شهریار در چند ماهه آینده

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com) معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار ضمن اشاره به برابری پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار در طول ۸ ماهه اخیر نسبت به سال‌های گذشته، از تکمیل بنای فیزیکی این بیمارستان در چند ماهه آینده و ورود به فاز تجهیز آن خبر داد. به گزارش شهریارنگار و به […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com)

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار ضمن اشاره به برابری پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار در طول ۸ ماهه اخیر نسبت به سال‌های گذشته، از تکمیل بنای فیزیکی این بیمارستان در چند ماهه آینده و ورود به فاز تجهیز آن خبر داد.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا عبدالعلی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: بیمارستان در حال ساخت امام خمینی(ره) به همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران و فرمانداری شهریار جهش کاری بسیار خوبی نسبت به گذشته را تجربه کرده است.

وی افزود: در طول ۸ ماهه گذشته با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد، با مجموع پیشرفت فیزیکی در سال‌های گذشته برابری می‌کند و به دستور فرماندار شهریار از محل اعتبارات ارزش افزوده بخش قابل توجهی کارسازی شد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار بیان داشت: تزریق مالی مناسبی نیز از سوی شهرستان شهریار به این پروژه صورت پذیرفته و تا چند ماه آینده پروژه احداث بنای فیزیکی بیمارستان به اتمام رسیده و وارد فاز تجهیز شود.

عبدالعلی گفت: در اکثر طبقات مختلف بیمارستان کار نازک‌کاری در حال انجام است و بخش عمده‌ای از عملیات نصب تاسیسات بیمارستان انجام گرفته و در هیچ برحه‌ای به این میزان شرایط خوبی در اجرای پروژه بیمارستان حاکم نبوده است.

وی تصریح کرد: هیچ گونه مشکل اعتباری پیش‌رو تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) وجود ندارد و قرارداد منعقد شده دقیقا بر اساس تخمین ریالی پروژه منعقد شده است.

Visits: 11