بهترین پرده فروشی در شهریار

بهترین پرده فروشی در شهریار چطور بهترین پرده فروشی در شهریار انتخاب کنیم #گالری_پاریس پرده فروشی های شهریار/ 💎 پاریس با ۱۶ سال سابقه درخشان #مدیریت_جدید: آقای ملکی ها 💎اقساط ۶ ماه بدون بهره … ☎️۰۲۱۶۵۲۷۴۱۵۵ 📲۰۹۳۰۱۴۰۱۵۰۲   خیابان ولیعصر نرسیده به میدان فرمانداری نبش کوچه دانش گالری پرده پاریس شهریار         […]

بهترین پرده فروشی در شهریار

چطور بهترین پرده فروشی در شهریار انتخاب کنیم


#گالری_پاریس

پرده فروشی های شهریار/

گالری پرده پاریس شهریار

💎 پاریس با ۱۶ سال سابقه درخشان
#مدیریت_جدید: آقای ملکی ها
💎اقساط ۶ ماه بدون بهره …
☎️۰۲۱۶۵۲۷۴۱۵۵

📲۰۹۳۰۱۴۰۱۵۰۲

 

خیابان ولیعصر نرسیده به میدان فرمانداری نبش کوچه دانش گالری پرده پاریس شهریار

 

 

 

 

 

 


گالری پرده نقشینه

  • استان: تهران-شهر: شهریار
  • آدرس: شهریار، فاز ۲ شهرک مخابرات، ابتدای ۲۰متری چناران، روبروی پارک مهر
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۱۶۱۰۹۰ – ۰۲۱۶۵۲۷۶۵۶۸ – ۰۲۱۶۵۲۷۳۳۷۶
  • همراه: ۰۹۱۲۴۴۹۴۵۶۱

پرده فروشی در شهریار

گالری پرده ابریشم

آدرس: استان تهران، شهریار، استان تهران، شهریار، ایران، تهران، شهریار، خیابان ولی عصر کوچه صداقت پیشه، پلاک ۴۴،، خیابان ولی عصر، ایران

تلفن:
 ۰۹۳۵ ۱۷۹ ۲۴۵۹

 

منزل ما فقط یک چهار دیواری ساده نیست، دیوار های ساختمان ها واجد درب، پنجره و… هستند که تزئینات آنها موجب بهبود ظاهر منزلمان می شود .پنجره ها  با توجه به نمای خارج از پنجره ، نقش مهمی در فضای داخل اتاق دارد . نصب پرده مناسب به عنوان بخش مهمی از فضای داخلی که از پس زمینه نور نیز برخوردار است تاثیر مهمی در ارتقای دکوراسیون داخلی منزل دارد .به نحوی که تعوض و نصب پرده خوب یکی از بهترین راه های بهبود دکوراسیون داخلی منزل است.

انتخاب پرده

انتخاب نوع پرده با هر هدفی، منوط به خصوصیات محیط و لوازم دکوراسیونی به کار رفته در آن فضا است. شما نمی توانید تنها به دلیل ایجاد مانعی در مقابل گرما و نور، پرده ای انتخاب کنید که نظم و هماهنگی حاکم در محیط را برهم زند. شما باید با در نظر گرفتن کلیه موارد فوق مناسب ترین را برگزینید.

 

برای داشتن یک خانه زیبا با دکوراسیون متفاوت بی تردید نصب پرده های زیبا نقش مهمی دارند. بی دقتی در انتخاب پرده منزل میتواند ترکیب و هارمونی دکوراسیون منزل را بر هم بزند.معمولا دو نوع پرده مجلسی یا حریر بهترین انتخاب زنان خانه برای دیزاین منزلشان است.

پرده فروشی در شهریار

نحوه انتخاب پرده از نظر جنس

بهترین پرده فروشی در شهریار کدام است؟ بهترین جنس رو کدوم پرده فروشی شهریار با بهترین قیمت عرضه میکنه؟

دو نوع پرده حریر و مجلس از متداولترین جنس های مصرفی پرده در ایران هستند که برای انتخاب جنس مناسب ابتدا باید با ویژگی های هریک آشنا بود.

پرده مجلسی برای دکور محوطه پذیرائی مناسب تر است

جنس پرده های مجلسی ضخیم و سنگین بوده مانع ورود نور به منزل شده و به صورت کامل از دیده شدن داخل منزل جلوگیری مینمایند.

پرده های مجلسی برای خانهه ای لوکس و لاکچری استفاده شده از سقف تا کف منزل رو می پوشانند و جلوه ویژه ای به پذیرائی منزلتان می دهند.

پرده های حریر سبک تر بوده ، ارزان تر هستند و معمولا در اناق خواب و آشپزخانه استفاده می شوند.

بهترین پرده  فروشی در شهریار کدام است؟

طول مناسب پرده

 

اگر انتخاب شما پرده حریر است که حال غیر رسمی دارد باید پرده را طوری انتخاب کنید که تقریبا حدود ۲ سانتی متر از زمین فاصله داشته باشد اما اگر پرده های مجلسی را میپسندید باید پرده را بلند انتخاب کنید طوری که روی زمین بیوفتد.

نکات مهم انتخاب پرده مناسب

برای بزرگتر به نظر رسیدن منزل:

پرده ها را فقط در چارچوب پنجره نصب نکنید، بلکه آن ها را حدود ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر بزرگتر از قالب اصلی بگیرید و نصب کنید تا بتوانید پنجره و در نهایت کل فضای خانه را بزرگتر از آنچه هست جلوه دهید.

بد نیست میل پرده را تقریبا ۱۰ سانتی متر بلند تر انتخاب کنید چون این کار باعث بزرگتر دیده شدن فضای خانه می شود، همچنین موجب می شود تا پنجره بزرگتر تر و عریض تر به نظر بیاید.

به نظر شما بهترین پرده فروشی در شهریار کدام است…

Visits: 396