آدرس و تلفن سفارتخانه ها در تهران

سال‌ها است که افراد زیادی برای بهره‌مندی از امکانات بهتر و زندگی راحت‌تر به کشورهای دیگر سفر یا مهاجرت می‌کنند. تحصیل، کار، ازدواج، درمان در یک کشور خارجی، پناهندگی و… از جمله این دلایل هستند. برای سفر به کشورهای خارجی مانند آمریکا، کانادا، اسپانیا، آلمان و سایر کشورهای دیگر نیاز به ویزای مخصوص دارید و […]

سال‌ها است که افراد زیادی برای بهره‌مندی از امکانات بهتر و زندگی راحت‌تر به کشورهای دیگر سفر یا مهاجرت می‌کنند. تحصیل، کار، ازدواج، درمان در یک کشور خارجی، پناهندگی و… از جمله این دلایل هستند. برای سفر به کشورهای خارجی مانند آمریکا، کانادا، اسپانیا، آلمان و سایر کشورهای دیگر نیاز به ویزای مخصوص دارید و باید از طریق سفارتخانه‌‌های کشورهای مربوطه که در ایران مستقر هستند اقدام کنید. در این مطلب لیست سفارتخانه های مستقر در تهران با آدرس و تلفن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آدرس و تلفن سفارت ترکیه در تهران

اولین سفارتخانه در تهران که به معرفی آن می پردازیم، سفارت ترکیه در ایران است. سفارت ترکیه یکی از حدود ۱۳۰ نمایندگی خارجی در ایران است. در سالهای اخیر، به دلیل نزدیک بودن کشور ترکیه و ایران، این همسایه شمال غربی جزو اولین انتخاب‌های هر مسافر ایرانی شده است. بر اساس گزارش مرکز آمار ترکیه، ایرانی‌ها در سال ۲۰۲۱، بیش از ۱۶۰۰واحد مسکن در ترکیه خریداری کرده‌اند که ۳۶ درصد رشد را نسبت به سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد. جهت آشنایی بیشتر در زمینه مهاجرت به ترکیه می‌توان به سفارت کشور ترکیه در ایران مراجعه کرد. برای انجام برخی امور علاوه بر شعبه اصلی که در تهران واقع شده، کنسولگری‌هایی در شهرهای مختلف نظیر تبریز، ارومیه و مشهد احداث شده‌اند. ایرانیانی که به دنبال مهاجرت هستند یا قصد تحصیل، کار و سرمایه‌گذاری در خارج را دارند می دانند که اولین اقدام برای مهاجرت به این کشور اخذ ویزا از سفارتخانه کشور مورد نظر است.

در سفارتخانه ترکیه در ایران دو بخش صدور انواع ویزا برای اتباع خارجی و انجام عملیات کنسولی برای شهروندان ترکیه وجود دارد. در بخش مربوط به کنسول‌گری، خدماتی مانند درخواست کارت شناسایی ترکیه، ثبت ازدواج، اخذ گواهی تولد، دریافت پاسپورت ترکیه و… انجام می‌شود. در بخش صدور ویزای ترکیه در این سفارتخانه، ایرانیان برای مهاجرت به این کشور و فعالیت قانونی در آن مثل کار و تحصیل به دریافت ویزای کار و تحصیل نیاز دارند. ویزاهای مختلفی توسط این سفارتخانه صادر می‌شود. روز و ساعت فعالیت این سفارتخانه در تهران، روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر و روزهای جمعه و شنبه تعطیل است. برای تعیین وقت سفارت می‌توانید به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی اقدام کنید.

آدرس سفارت: ایران ، تهران، خیابان فردوسی، چهار راه استانبول،  پلاک ۳۳۷

تلفن سفارت: ۳۵۹۵۱۱۰۰ – ۳۳۱۱۱۲۰۲ – ۳۳۱۱۵۳۵۱ (۰۲۱)

سفارت ایتالیا؛ از مهمترین سفارتخانه های تهران

یکی از کشورهای پردرخواست و پرطرفدار برای تحصیل کشور ایتالیا است. از دلایل این موضوع می‌توان به قدمت زیاد دانشگاه‌ها، هزینه‌های مناسب زندگی و تحصیل و بورسیه‌های تحصیلی مختلف اشاره کرد. این کشور پس از استرالیا و کانادا، رتبه سوم پذیرش دانشجو را به خود اختصاص داده است. دانشجویان ایرانی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارند باید مانند سایر کشورها برای اخذ ویزای تحصیلی به سفارت این کشور در ایران مراجعه کنند. از بین روش‌هایی که برای مهاجرت به ایتالیا وجود دارد، مهاجرت تحصیلی می‌تواند یک گزینه عالی باشد. ویزای تحصیلی ایتالیا، با هدف تحصیل و یا پروژه های تحقیقی کوتاه یا بلند مدت برای دانشجویان و متقاضیان صادر می‌شود. برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا باید از یک دانشگاه و یا موسسه معتبر آموزشی دعوتنامه داشته باشید. پس از اتمام دوره تحصیل و یا مدت اعتبار ویزا، می‌توانید از این کشور مجوز اقامت دائم کسب کنید. دانشجویانی که از سایر شهرهای ایران قصد دریافت ویزای ایتالیا را دارند می‌توانند با خرید بلیط قطار، به تهران سفر کنند و با تعیین وقت به سفارتخانه ایتالیا مراجعه کنند.

ویزای سرمایه‌گذاری ایتالیا نیز یکی از گزینه‌های پر مزایا اخذ ویزای این کشور محسوب می‌شود. با اخذ این ویزا باید در کسب و کارهای موجود در ایتالیا سرمایه‌گذاری و برای شهروندان این کشور شرایط شغلی ایجاد کنید. ویزای تجاری، توریستی، درمانی، کاری و… ازدیگر انواع ویزاهای این کشور هستند که توسط سفارتخانه این کشور صادر می‌شوند. برای تعیین وقت سفارت باید از روش اینترنتی اقدام کرده و تمام مدارک مورد نیاز تعیین وقت را داشته باشید.

آدرس سفارت: تهران، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۷۹/۶۸

تلفن سفارت: ۰۲۱۶۶۷۲۶۹۵۶ و ۰۲۱۶۶۷۲۶۹۵۵

سفارت عمان در تهران

در لیست سفارتخانه های تهران، سفارت عمان نیز ذکر شده است. یکی از بهترین اهداف مهاجرت به کشور عمان، مهاجرت کاری است. افرادی که علاقه‌مند به کار و سرمایه گذاری در کشور عمان هستند، ابتدا باید گواهینامه NOC را دریافت کنند. این گواهی مدرکی است که نشان می‌دهد کارفرمای متقاضی و مقامات کشور عمان هیچ مخالفتی برای ورود فرد خارجی به کشور از نظر سیاسی و اقتصادی و… ندارند. ویزای کار و تخصص یکی از روش‌های مهاجرت به عمان است که به طور کلی می‌تواند منجر به ورود همسر و فرزندان فرد خارجی اصلی شود. نکته مثبت ویزای کار سفارت عمان که از سفارت خانه های تهران به شمار می‌رود، این است که بخش زیادی از کار به عهده کارفرمای متقاضی خواهد بود. کارفرما باید کلیه هزینه‌های مربوط به شغل و همینطور سایر شرایط را متقبل شود. ویزای مورد نظر اغلب دوساله صادر می‌شود. در صورتی که اعضای خانواده فرد اصلی نیز با او همراه باشند، باید فرد ویزای اقامت مخصوص به خود را داشته باشد.

کارآفرینی نیز یکی از مهمترین پارامترهای رونق اقتصادی یک کشور محسوب می‌شود. کارآفرینی، سرمایه‌گذاری در یک حوزه و یا حوزه‌های گوناگون است که باعث ایجاد فرصت‌های شغلی مختلف می‌شود. یکی از مزیت‌های آن در کشور عمان بر خلاف دیگر کشورها، مانند اسپانیا و ترکیه، این است که می‌توانید با مبلغ بسیار کم کار‌آفرینی کنید. برای گرفتن ویزای کاری کشور عمان باید از طریق سفارتخانه این کشور در ایران اقدام کنید. برای تعیین وقت سفارت عمان می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام و شرایط اخذ انواع ویزا را مطالعه کنید. هتل‌ های تهران، پذیرای مسافرانی است که در انتظار نوبت سفارت هستند. لازم به ذکر است که سفارت در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است. در روزهای کاری، کارمندان سفارت از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ پاسخگوی شما هستند.

آدرس سفارت: تهران، بلوار آفریقا، کوچه تندیس، پلاک ۹

تلفن سفارت: ۰۲۱۲۲۰۵۶۸۳۱ – ۰۲۱۲۰۲۰۵۷۶۴۱

سفارت آلمان و درخواست ویزا

یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار برای ایرانی هایی که قصد مهاجرت دارند، کشور آلمان است. با افزایش قیمت دلار و قوانین سخت مهاجرت به کشورهایی مثل آمریکا وکانادا، درخواست مهاجرت به آلمان را تشدید شده است. تسهیلات تحصیل در آلمان، نیاز شدید به نیروی کار و بالا بودن دستمزدها ازجمله دلایل این محبوبیت است. شرایط بی‌نظیر کشور آلمان و قوانین مهاجرتی راحت آن برای متقاضیان در هر سنی از دیگر دلایل افزایش مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود.

یکی از روش‌های مهاجرت به خارج و گرفتن تابعیت کشور مورد نظر، دریافت ویزای طلایی است. کشور آلمان به طور رسمی ویزای طلایی ندارد اما طرح سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد که در اصطلاح ویزای طلایی آلمان نامیده می‌شود. مزیت اصلی سرمایه‌گذاری در آلمان این است که شما در یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان فعالیت خواهید کرد. سرمایه‌گذاری شما در این راه موجب می‌شود که به عنوان شهروندی آلمانی شناخته شوید. از دیگر مزیت‌های این طرح این است که دسترسی بدون ویزا به بیش از ۱۴۵ کشور در سراسر جهان خواهید داشت. از دیگر روش‌های مهاجرت به آلمان، ازدواج است. اگر با فردی آلمانی ازدواج کنید، با سه سال اقامت قانونی در این کشور می‌توانید تابعیت آلمان را دریافت کنید و اقامت اروپا را داشته باشید. فردی که با یک تبعه آلمانی ازدواج می‌کند می‌تواند بعد از مدتی تابعیت و اقامت این کشور را به دست بیاورد. تابعیت کشور آلمان از نظر شغلی، تحصیلی و دیگر جوانب امتیاز زیادی دارد.

از نظر قوانین ازدواج آلمان، افرادی که به صورت قانونی ازدواج کنند و ثبت شود، به‌عنوان زوج رسمی شناخته‌شده و می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند. با مهاجرت از طریق ازدواج به آلمان از مزایایی مانند ورود و خروج به کشور آلمان در هر زمان، داشتن حق رأی در آلمان و امکان اشتغال در پست‌های دولتی می‌توان بهره‌مند شد. همچنین فرزندان حاصل از این ازدواج شهروند آلمانی محسوب کمی‌شوند و حق تحصیل و کار در این کشور را دارند. برای دریافت ویزای آلمان باید به سفارت این کشور که جزو سفارتخانه های تهران است مراجعه کنید. وقت سفارت آلمان به صورت آنلاین تعیین می‌شود. پس از مراجعه به سایت ویزامتریک و ایجاد حساب کاربری، باید نوع ویزای درخواستی خود را انتخاب کنید. افرادی که در انتظار نوبت سفارت هستند می‌توانند با رزرو هتل در تهران اقامت داشته باشند.

آدرس سفارت: تهران، خیابان فردوسی، پلاک ۳۲۰

تلفن سفارت: ۰۲۱۳۹۹۹۰۰۰۰

سفارت ارمنستان در تهران

برای مهاجرت به کشور ارمنستان که از همسایه‌های ایران است، روش‌های مختلفی وجود دارد. کشور ارمنستان بنا به دلایل فراوانی از مقاصد مهاجرتی بسیاری از متقاضیان در سال‌های اخیر بوده است. بسیاری از متقاضیان ایرانی نیز کشور ارمنستان را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. پایین بودن هزینه‌های زندگی، وجود فرصت‌های فراوان سرمایه‌گذاری، امکان راه اندازی مشاغل جدید، امکان اخذ اقامت در زمان کوتاه و… از دلایل مهاجرت بسیاری از ایرانیان به ارمنستان است.

یکی از روش‌هایی که می‌تواند آینده خوبی داشته باشد، سرمایه‌گذاری در این کشور است. از مزایای سرمایه‌گذاری در ارمنستان، برخورداری از ثبات و امنیت سیاسی و اقتصادی، نیروی کاری با مهارت بالا و دارای اقتصاد در حال پیشرفت و منابع طبیعی فراوان را می‌توان نام برد. یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری دراین کشور خرید ملک است، اما نکته مهم در مورد مهاجرت به کشور ارمنستان از طریق خرید ملک این است که خرید املاک در این کشور متقاضی را واجد شرایط اخذ اقامت این کشور نمی‌کند. ثبت شرکت در کشور ارمنستان نیز می‌تواند روش خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد. هدف از ثبت شرکت در کشور ارمنستان گرفتن اقامت این کشور است. راه‌اندازی کسب و کار در روش ثبت شرکت هدف اصلی این اقدام محسوب می‌شود.

از دیگر روش‌های مهاجرت به ارمنستان تحصیل است. در سال‌های اخیر بسیاری از متقاضیان ایرانی زیادی برای تحصیل به کشور ارمنستان مهاجرت کرده‌اند. از مهم ترین دلایل مهاجرت به کشور ارمنستان از طریق تحصیل پایین بودن هزینه‌های تحصیل و مورد تایید بودن مدارک دانشگاهی این کشور است. مهاجرت تحصیلی به این کشور راحت و ساده است. متقاضی می‌تواند از روش اینترنتی یا مراجعه حضوری به سفارت این کشور درخواست اخذ ویزای تحصیلی را ارائه دهد. فرد پس از ثبت نام در دانشگاه ارمنستان باید مجوز ورود به این کشور را از وزارت امور خارجه ارمنستان دریافت و پس از اخذ مجوز ورود باید به سفارت ارمنستان که جزو سفارتخانه های تهران است مراجعه و برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام کند.

آدرس سفارت: تهران، خیابان جمهوری، خیابان ‌رازی، خیابان استاد ‌شهریار، شماره ۳۲

تلفن سفارت: ۰۲۱۶۶۷۰۴۸۳۸ -۰۲۱۶۶۷۰۴۸۳۳

سفارت انگلیس

سابقه مهاجرت به کشور انگلیس، به دوران امپراتوری روم بازمی‌گردد اما این موضوع در جنگ جهانی دوم بسیار تشدید شد. انگلستان حدود ۵۵ میلیون نفر جمعیت دارد که از نظر جمعیت در رتبه ۲۱ ام جهانی قرار گرفته است. یکی از روش‌های متداول مهاجرت به کشور انگلستان، مهاجرت تحصیلی است. ویزای تحصیلی این کشور که با نام Tier 4 نیز شناخته می‌شود، برای دانش‌آموزان، دانشجویان و تحصیل در دوره‌های کوتاه‌ مدت ایجاد شده است. اگرچه این کشور یکی از گران‌ترین کشورها در جهان برای تحصیل به شمار می‌رود، اما بورسیه‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی بسیاری وجود دارند که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند برای بهره‌مندی از آن اقدام کنند.

از دیگر روش‌های مهاجرت به کشور انگلستان، مهاجرت از طریق دریافت مجوز کار و ویزای کاری این کشور است. کشور بریتانیا برای جبران کمبود نیروی کار ماهر و استفاده از متخصصین در سراسر جهان، انواع مختلف ویزای کاری را به علاقه‌مندان کار در این کشور ارائه می‌دهد. اگر کارفرمایی برای درخواست نیروی کار پیشنهاد شغلی به شما بدهد، می‌توانید برای دریافت ویزای کاری عمومی اقدام کنید. زمان درخواست برای این ویزا معمولا سه ماه پیش از شروع قرارداد کاری است. از دیگر ویزاهای کاری انگلستان، ویزای نیروی کار موقت است. افرادی که به انجام کار داوطلبانه در انگلستان علاقه‌مندند، می‌توانند برای این ویزا درخواست دهند.

انگلستان تقریبا مانند همه‌ی کشورهای جهان، از طرح مهاجرتی از طریق ازدواج نیز حمایت می‌کند. ویزای مهاجرت از طریق ازدواج  به افرادی که همسر آن‌ها شهروند انگلیسی بوده و خود در کشور دیگر زندگی می‌کنند، امکان مهاجرت به انگلیس و زندگی با همسر خود را می‌دهد. افرادی که قصد اقامت در بریتانیا را دارند باید برای ویزای خانوادگی و اقامت در این کشور درخواست دهند. توجه داشته باشید که برای ازدواج، سن افراد باید بالای ۱۸ سال بوده، سابقه کیفری نداشته باشند و در سلامت کامل روانی به سر ببرند. مرکز VFS در تهران مسئول رسیدگی و تعیین وقت برای درخواست ویزای انگلیس است که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

آدرس سفارت: تهران، خیابان فردوسی، نبش خیابان جمهوری، ضلع شمال غربی چهارراه استامبول

آدرس VFS انگلیس: تهران – خیابان موسوی (گلستان ۵) – میدان هروی – هروی سنتر – طبقه پنجم

تلفن سفارت: ۰۲۱۶۴۰۵۲۰۰۰

سفارت عراق در تهران

یکی دیگر از کشورهایی که مورد توجه مهاجران قرار گرفته کشور عراق است. اقامت کشور عراق پس از ۵ سال اتفاق می‌افتد که در طول این دوره افراد باید بتوانند از نظر اقتصادی در وضعیت مالی خوبی باشند. صدور ویزاهای مختلف عراق براساس نوع آن‌ها متفاوت است. از ویزاهای کشور عراق می‌توان به ویزای تحصیلی، توریستی، کاری، سرمایه‌گذاری و… اشاره کرد. یکی از روش‌های مناسب برای مهاجرت به کشور عراق، مهاجرت تحصیلی برای رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی است. هزینه کم تحصیل در این کشور یکی از مهمترین دلایلی است که ایرانیان، عراق را برای تحصیل پزشکی انتخاب می‌کنند. سیستم تحصیلی در عراق اروپایی است و تحصیل پزشکی در این کشور به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد. افراد برای ورود به رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در عراق باید میانگین نمرات دوره دبیرستان بالایی داشته باشند.

روش دیگر مهاجرت به عراق، ازطریق کار و اشتغال در این کشور است. عراق هرساله برای تکمیل نیروی کار کشور خود فراخوان‌های زیادی صادر می‌کند. یکی از پارامترهای کار در این کشور مهارت جسمی و ذهنی بالایی است؛ به عنوان مثال کارگرانی که وارد کشور عراق می‌شوند باید سلامت جسمی خوبی برخوردار باشند. از یاد نبرید که مهاجرت کاری به عراق فرصت خوبی برای اقامت دائم است و امکان صدور ویزای همراه را نیز برای همسر و فرزندان شما به وجود می‌آورد.

می‌توان گفت راحت‌ترین روش برای مهاجرت به کشور عراق بدون شک سرمایه‌گذاری است؛ با سرمایه‌گذاری در کشور عراق می‌توانید به سادگی پس از سه سال، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. برای اخذ ویزاهای کشور عراق باید به سفارتخانه عراق که جزو سفارتخانه های تهران هستند مراجعه کنید.

آدرس سفارت: خیابان ولی عصر، میدان ولی‌عصر، نزدیک وزارت دادگستری، پلاک ۱۶۴۰

تلفن سفارت: ۸۸۹۳۸۸۶۵-۸۸۹۳۸۸۶۶

آدرس و تلفن سفارتخانه ها در تهران / سفارت پادشاهی اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از دیگر کشورهایی است که مورد استقبال بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. برای مهاجرت به اسپانیا روش‌های مختلفی مانند استفاده از ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای سرمایه‌گذاری و… وجود دارد که بسته به شرایط خود می‌توانید برای یکی از آن‌ها اقدام کنید. اگر به مدت ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشید می‌توانید اقامت دائم و پس از ۱۰ سال نیز شهروندی اسپانیا را دریافت کنید.

مهاجرت تحصیلی یکی از آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به اسپانیا است. برای تحصیل در اسپانیا، باید از یکی از دانشگاه‌های اسپانیا پذیرش بگیرید، مدارک موردنیاز را جمع‌آوری کنید و در مصاحبه سفارت اسپانیا شرکت کنید تا بتوانید ویزای تحصیلی اسپانیا را دریافت کنید. برای پیدا کردن کار در اسپانیا، حدود ۱۲ ماه پس از تحصیل فرصت دارید تا برای تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کار اسپانیا اقدام کنید تا بتوانید اقامت اسپانیا را به دست آورید.

سفارت اسپانیا در تهران

یکی دیگر از روش‌های ساده مهاجرت به اسپانیا، مهاجرت از طریق ازدواج است. برای مهاجرت از طریق ازدواج کافیست با یک شهروند اسپانیایی ازدواج و به مدت یک سال در اسپانیا با همسر خود زندگی کنید.

مهاجرت از طریق کار نیز یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به اسپانیا است. برای مهاجرت از طریق کار، باید قبل از سفر به اسپانیا از طریق سایت‌های کاریابی اسپانیا شغلی پیدا کرده و از یک کارفرمای اسپانیایی پیشنهاد کاری دریافت نمایید تا بتوانید واجد شرایط ویزای کار شوید. مجوز کار اسپانیا تا ۱ سال اعتبار دارد و تا زمانی که شرایط را داشته باشید قابل تمدید است. پس از ۵ سال حضور مداوم در اسپانیا، می‌توانید برای اقامت دائم این کشور اقدام کنید. برای کسب انواع ویزای کشور اسپانیا باید به سفارتخانه این کشور مراجعه کنید. تعیین وقت سفارت اسپانیا در ایران، توسط کارگزاری BLS انجام می‌شود. برای تعیین وقت سفارت اسپانیا، باید وارد سایت BLS شوید و حساب کاربری ایجاد کنید.

آدرس سفارت: تهران، دروس، بلوار شهرزاد، خیابان کماسایی، کوچه اول شرقی، پلاک ۱۰

تلفن سفارت: ۹۸۲۱۲۲۵۶۸۰۱۷+

سفارت استرالیا؛ آدرس و تلفن سفارتخانه ها در تهران

برای آنکه بتوانید به استرالیا مهاجرت یا سفر کنید، نیاز به اخذ ویزا دارید. استرالیا به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و… صادر می‌کند. این کشور دارای بهترین روش‌ها و سیستم‌های آموزشی در بخش تحصیل است. تحصیل، یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است و مزایای زیادی برای دانشجویانی که قصد مهاجرت گرفته‌اند دارد. تحصیل در استرالیا و دانشگاه‌های معروف، امکانات بالا، مجاز به اشتغال حین تحصیل، برخورداری از وام‌ها و تسهیلات دانشجویی و… از مزایای مهم مهاجرت تحصیلی به استرالیا است.

استرالیا همچنین یکی از کشورهای با شرایط مناسب برای سرمایه گذاری است. اقتصاد قوی، روابط گسترده با کشورهای مختلف و سیاست‌های حمایتی، این کشور را به یکی از گزینه‌های محبوب برای سرمایه‌گذاران خارجی تبدیل کرده است. ثبت شرکت و کارآفرینی از مهم‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا محسوب می‌شوند.

سفارت استرالیا در تهران

یکی دیگر از گزینه‌های مهاجرت به استرالیا، پناهندگی است. وقتی این حساسیت را در کنار مشکلات و خطرات پناهندگی می‌بینیم، پی خواهیم برد که پناهندگی روش درست و منطقی برای اخذ اقامت استرالیا نیست. در هرصورت استرالیا برای کسانی که می‌خواهند ازطریق پناهندگی اقدام کنند ویزاهای مخصوص ایجاد کرده است. برای اخذ ویزای مورد نیاز خود باید به سفارتخانه این کشور مراجعه کنید. وقت سفارت استرالیا تنها به صورت آنلاین امکان پذیر است که این کار را می‌توانید خود یا از طریق یکی از شرکت‌های مسافرتی و خدمات گردشگری انجام دهید.

آدرس سفارت: تهران، خیابان خالد اسلامبولی، خیابان بیست و سوم، پلاک ۲

تلفن سفارت: ۰۲۱۸۸۹۳۸۸۶۵

Visits: 13