محرومیت زدایی روستاها باید در اولویت قرار بگیرد

محرومیت زدایی روستاها با اختصاص ارزش افزوده بخشدار صفادشت گفت: یکی از اقدامات مهم دولت در برنامه ششم توسعه  اختصاص ۳۵  درصد از درآمد ارزش‌افزوده برای روستاها بود که باعث شکوفایی روستاها خواهد شد . محرومیت زدایی باید با توجه به سیاسات های دولت تدبیر و امید باید در اولویت قرار بگیرد. انصاری با اشاره […]

محرومیت زدایی روستاها با اختصاص ارزش افزوده

بخشدار صفادشت گفت: یکی از اقدامات مهم دولت در برنامه ششم توسعه  اختصاص ۳۵  درصد از درآمد ارزش‌افزوده برای روستاها بود که باعث شکوفایی روستاها خواهد شد .

محرومیت زدایی باید با توجه به سیاسات های دولت تدبیر و امید باید در اولویت قرار بگیرد.
انصاری با اشاره به حاشیه نشینی و افزایش جمعیت در شهرها گفت : واریز سهام روستاها از مالیات بر ارزش افزوده باعث رضایت مندی عموم مردم و بهبود زیر ساخت ها در روستاها شده است.
توسعه اشتغال و افزایش سطح خدمان رسانی باعث رضایت مندی روستاییان شده و به بهبود زیر ساخت ها در روستاها کمک شایانی خواهد کرد .
در صورت تداوم واریز ارزش افزوده به حساب دهیاری ها درآمدزایی پایدار ایجاد خواهد شد و سرانه ی ورود به شهر کاهش پیدا می کند .

انصاری با اشاره به حمایت از اشتغال در مناطق روستایی تصریح کرد: در صورت تحقق مصوبه دولت مبنی بر اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار جهت توسعه اشتغال پایدار در سطح روستاهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت شاهد شکوفایی رونق اقتصادی بیشتر روستاها در بخش اشتغال خواهیم بود .
وی با اشاره به افرایش سرانه‌های ورزشی و فضای سبز در روستاهای یوسف‌آباد قوام ،محمودآباد ،امیرآباد توان‌بخشی،مهردشت در حوزه ی صفادشت افزود: به دلیل فقر مالی و عدم اختصاص بودجه کافی به روستاها ، در حال حاضر بودجه ی دریافت شده صرف ترمیم آسفالت ها و خرابی ساختمان ها و راه های ارتباطی شده است .
ناصر انصاری بخشدار صفادشت در رابطه با اهم اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه روستایی، ‌ گفت: دولت تدبیر و امید در راستای رشد کمی و کیفی روستا در کشور از جمله شهرستان ملارد و بخش صفادشت اقدامات شایان توجهی را انجام داده است.

Visits: 12