کشف بیش از ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در ملارد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در شهرستان ملارد و کشف بیش از ۱۹۵ کیلوگرم تریاک خبر داد. به گزارش شهریارنگار ، سرهنگ ” تراب نوراللهی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی در خصوص توزیع مواد مخدر توسط […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در شهرستان ملارد و کشف بیش از ۱۹۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش شهریارنگار ، سرهنگ ” تراب نوراللهی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی در خصوص توزیع مواد مخدر توسط گروهی در شهرستان ملارد، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر به همراه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی افزود: با تحقیقات میدانی و گسترده پلیس، سرانجام محل فعالیت و پاتوق متهمان در یکی از باغ های شهرستان ملارد مورد شناسایی و تحت کنترل قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش به همراه ۱۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک دستگیر کردند.به گفته وی، متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

Visits: 23