شهریار به پیشواز اربعین می رود…

شهریارنگار به نقل از تسنیم به اطلاع می رساند : موکبی از شهرستان شهریار در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا می‌شود.   فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در این شهرستان گفت: موکبی از شهرهای اندیشه و شهریار همچون سال‌های گذشته در مسیر پیاده‌روی اربعین راه‌اندازی می‌شود. سعید ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار […]

شهریارنگار به نقل از تسنیم به اطلاع می رساند :

موکبی از شهرستان شهریار در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا می‌شود.

 

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در این شهرستان گفت: موکبی از شهرهای اندیشه و شهریار همچون سال‌های گذشته در مسیر پیاده‌روی اربعین راه‌اندازی می‌شود.

سعید ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهریار، با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در این شهرستان اظهار داشت: شهریار به واسطه خواستگاه اعتقادی و مذهبی که دارد همیشه در اینگونه برنامه‌ها حضور چشمگیر داشته و هر سال هم بیش از سال گذشته زائر و خادم در مسیر کربلا دارد، که این نیز برگ زرّینی در دفتر این شهرستان است.

 

وی افزود: در جلساتی که با هدف برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن اربعین حسینی برگزار شد، اقدامات ترافیکی، امنیتی و فرهنگی جمع‌بندی و وظایف هر نهاد به صورتی مشخص، تعیین شد.

 

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: در کنار این برخی شهرها مانند اندیشه، شهریار و دیگر شهرها نیز همچون سال گذشته برنامه‌ای را برای ایجاد موکب در مسیر زائران کربلا دارند که این مهّم نیز از هم‌اکنون در حال پیگیری برای هرچه پرتوان‌تر برگزار کردن است.

 

ناجی در پایان خاطرنشان کرد: امید است تا خدمت به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در بهترین شرایط صورت بگیرد و در این مسیر ائمه اطهار یار و یاور همه ما مسئولان و خادمان مردم در اقدامات و برنامه‌ها باشند.

 

انتهای پیام *

Visits: 32