دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش شهریار طی ۲۴ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش شهریار طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گزارش شهریار نگار، سرهنگ فریدون مکرمی اصل بعد از ظهر شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ، طرح جمع آوری اراذل و اوباش شهریار به طور همزمان د برگزار شد. وی […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش شهریار طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار نگار، سرهنگ فریدون مکرمی اصل بعد از ظهر شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ، طرح جمع آوری اراذل و اوباش شهریار به طور همزمان د برگزار شد.

وی افزود: پیرو تدابیر سردار فرماندهی محترم ناجا در خصوص برخورد قاطع با اراذل و اوباش شهریار ، مامورین از سحرگاه روز گذشته در چند عملیات غافلگیرانه، تعداد ۱۲ نفر از اراذل و اوباش معروف را در شهریار دستگیر کردند .

این مقام انتظامی تصریح کرد : همچنین در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان شهریار مبنی بر ضرب و جرح عمدی و ایجاد رعب و وحشت توسط افراد شرور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع، مخفیگاه متهمان را شناسائی ،در یک عملیات ویژه هر ۴ شرور را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پلیس ویژه در راستای برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند ، تأکید کرد: با تمام توان در برابر اوباش می ایستیم و اجازه نمی دهیم به آرامش و آسایش مردم خللی وارد شود.

“مکرمی”در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس از تمامی ظرفیت ها و توان خود در راستای مقابله با جرایم و برخورد با قانون ‌شکنان استفاده خواهد کرد و مجرمان و متخلفان بدانند که هیچگاه نمی‌توانند از نگاه تیزبین پلیس و قانون در امان باشند.

سرهنگ مکرمی اصل فرمانده انتظامی شهرستان شهریار

Visits: 110