اجرای طرح ارتقای سطح امنیت اجتماعی در شهریار

اجرای طرح  ارتقای سطح امنیت اجتماعی در شهریار دومین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سال ۹۶ در سطح  وسیعی از شهرستان شهریار به اجرا در امد . به گزارش شهریار نگار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار با بیان این که تا کنون ۴ طرح برای افزایش امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این […]

اجرای طرح  ارتقای سطح امنیت اجتماعی در شهریار

دومین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سال ۹۶ در سطح  وسیعی از شهرستان شهریار به اجرا در امد .

به گزارش شهریار نگار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار با بیان این که تا کنون ۴ طرح برای افزایش امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شده گفت : در این طرح تعداد زیادی از سارقان خرد و حرفه ای ، قاچاقچیان خرد وعمده مواد مخدر ، معتادان متجاهر و ارازل واوباش به دام پلیس افتادند .

سرهنگ فریدون مکرمی با اشاره به هوشیاری پلیس در شناسایی شگرد های سارقان و قاچاقچیان افزود : استفاده از امکاناتی نظیر دوربین های مدار بسته برای فرار از چنگ پلیس و مهارت در جاسازی مواد مخدر در داخل خودرو ها ، در این طرح توسط پلیس کشف شد .

وی با اشاره به اینکه لوازم سرقتی صنعتی و خانگی زیادی نیز از سارقان ، کشف شد افزود : مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک و چندین خودروی سبک وسنگین نیز در این طرح کشف شده است .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهریار از مردم خواست تا با مشاهده موارد مشکوک ، اطلاعات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ در اختیار پلیس بگذارند .

Visits: 17