سرهنگ مکرمی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از اتصال واحد های صنفی به سامانه مها خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اعلام کرد: با هدف افزایش امنیت و بهبود خدمات انتظامی در شهرستان شهریار، ۲۱۵ باب مغازه و اماکن تجاری به مرکز هشدار الکترونیکی «مها» متصل شد. به گزارش شهریار نگار و به نقل از پلیس: سرهنگ مکرمی اصل اظهارداشت: در راستای افزایش امنیت و بهبود خدمات انتظامی، مرکز هشدار الکترونیکی «مها»راه […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اعلام کرد: با هدف افزایش امنیت و بهبود خدمات انتظامی در شهرستان شهریار، ۲۱۵ باب مغازه و اماکن تجاری به مرکز هشدار الکترونیکی «مها» متصل شد.

به گزارش شهریار نگار و به نقل از پلیس:

سرهنگ مکرمی اصل اظهارداشت: در راستای افزایش امنیت و بهبود خدمات انتظامی، مرکز هشدار الکترونیکی «مها»راه اندازی و به زودی درصد بالایی از صنوف به این مرکز متصل می شوند.
وی افزود: در این رابطه ۲۱۵ باب مغازه و اماکن تجاری به ویژه اماکن حساس نظیر طلافروشی ها و بانک ها به مرکز ‘مها’ (مرکز هشدار الکترونیکی) متصل و امکان تجهیز زیرساخت های مناسب برای آن فراهم شده است.

سرهنگ مکرمی ادامه داد: دشوار کردن زمینه ارتکاب جرم، افزایش خطرات ارتکاب جرم، افزایش امنیت بیشتر در جامعه و محیط کار، پیشگیری و کنترل و کاهش سرقت، افزایش احساس امنیت و همچنین استفاده از تجهیزات، فناوری، مشارکت و ظرفیت های مردمی در تامین امنیت از اهداف راه اندازی این مرکز به شمار می آید.

مکرمی اصل به اصول ۱۲ گانه ماموریت پیشگیری از وقوع جرم با تاکید بر آیین دادرسی کیفری به عنوان رساله اجرایی و عملی اشاره کرد و گفت: آیین دادرسی کیفری، ظرفیت های خوبی در اختیار پلیس در راستای بهبود خدمات انتظامی و تسهیل در ماموریت ها قرار داده که می توان به ظرفیت برون سپاری ابلاغ اوراق قضائی ارجاعات دادگستری که ماده ۱۷۶ آیین دادرسی به آن تکلیف کرده، اشاره کرد که در حال حاضر زمان زیادی از توان کلانتری ها و پاسگاه ها را به خود اختصاص داده است.

 

Visits: 44