کانال تلگرام شهرستان شهریار و اینستاگرام شهرستان شهریار

کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام شهریار نگار پر مخاطب ترین و معتبر ترین رسانه اجتماعی شهرستان شهریار با شهریار نگار آشنا شوید انجمن حمایت از حقوق شهروندان دیده بان شهریار نگار  در پی احساس مسئولیت اجتماعی تعدادی از جوانان متعهد، تحصیلکرده و متخصص این شهرستان ، با هدف توسعه جامعه مدنی و صیانت از حقوق […]

کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام شهریار نگار پر مخاطب ترین و معتبر ترین رسانه اجتماعی شهرستان شهریار

با شهریار نگار آشنا شوید

انجمن حمایت از حقوق شهروندان دیده بان شهریار نگار  در پی احساس مسئولیت اجتماعی تعدادی از جوانان متعهد، تحصیلکرده و متخصص این شهرستان ، با هدف توسعه جامعه مدنی و صیانت از حقوق شهروندان  فعالیت خود را با مجوز رسمی از فرمانداری شهریار و سازمان ثبت شرکتهای استان تهران با شماره ثبت ۸۸۸ در سال ۹۵ آغاز نموده است.

از آنجا که آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و شفافیت از جمله اصول مهم حقوق شهروندی است شهریار نگار از طریق راه اندازی اولین و معتبر ترین کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام شهرستان شهریار اقدام به اطلاع رسانی اخبار و رویداد های شهرستان شهریار به شهروندان نموده است.

کانال تلگرام شهریار نگار در تاریخ ۵ دی ۱۳۹۴ راه اندازی و تاکنون به صورت مستمر اطلاعات و اخبار مورد نیاز شهروندان را بدون واسطه و از طریق اعتبار سنجی در اختیار ایشان قرار داده است.

پایگاه اجتماعی شهر
https://shahriarnegar.com
مدیر مسئول:
سید محمد خامسی
۰۹۱۲۶۶۰۰۴۲۵
@shahriyar_negar
رییس هیئت مدیره و سردبیر:
پریسا حبیبی پور
ارسال خبر:
@ngo95_ravabet_omoomi
تبلیغات:
@shahriyar_negar2
۰۹۱۹۲۲۶۹۵۸۴

صفحه اینستا گرام شهرستان شهریار شهریار نگار :

https://www.instagram.com/shahriarnegarr

هدف توسعه جامعه مدنی است

جامعه مدنی به مجموع سازمان‌ها و نهادهای مدنی و اجتماعی داوطلبانه‌ای اشاره دارد که بنیان جامعه‌ای پویا را پی می‌ریزند و از نظر داوطلبانه‌بودن، در تضاد با ساختار تحمیلی حکومت (جدای از نوع حکومت) و موسسه‌های بازرگانی و بازار هستند.

«جامعه مدنی به بستری از کردارهای مشترک غیر تحمیلی، حول منافع، اهداف و ارزش‌های مشترک گفته می‌شود که بسیاری اندیشمندان  نقش جامعه مدنی را در نظم دموکراتیک حیاتی دانسته‌اند. آن‌ها در این رابطه بحث کرده‌اند که عنصرهای سیاسی بسیاری از نهادهای جامعه مدنی، هوشیاری بیشتر و شهروندی آگاه‌تر پدید می‌آورند و کسانی که به گزینه‌های بهتری در انتخابات رای می‌دهند، در سیاست مشارکت می‌کنند و در نتیجه حاکمیت را پاسخ‌گوتر نگاه می‌دارند.

Visits: 1035