۳۱۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در غرب استان تهران و کشف بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در غرب استان تهران و کشف بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
به گزارش شهریارنگار ، سردار “کیوان ظهیری” در تشریح این خبر، اظهار داشت: با اجرای بیستمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن،مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۵۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه وشناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۳۸۲حکم قضائی،۱۶۲۳ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۶۵۸نفر سارق و مالخر بودند،گفت:در راستای اجرای این طرح ۸ باند بزرگ سرقت منهدم و ۶۵۴ قلم اموال سرقتی کشف شد.
سردار ظهیری با اشاره به کشف ۱۵۶ کیلوگرم انواع مواد افیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح،۱۹۹ نفر خرده فروش و قاچاقچی دستگیر و ۵۱۹معتاد متجاهر جمع آوری و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۹ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۸۳ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۳۱۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا ۲۴ قاچاقچی عمده نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
وی همچنین بیان داشت:دستگیری ۸۳ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.
سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد:در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، مردم باید هوشمندانه عمل کنند و به هشدارهای پلیس در موضوعات پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

Visits: 27