پیروزی تیم‌های والیبال شهریار در لیگ والیبال کشور/بار فنی بازی برحاشیه های آن چربید

شهریارنگار: پیروزی تیم  پرسپولیس تهران (شهریار)در لیگ یک بزرگسالان و نوجوانان رقابت های والیبال دسته یکم کشور در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان روز یکشنبه در شهریار ادامه پیدا کرد و هر ۲ نماینده شهرستان شهریار در این مسابقات به یک پیروزی دیگر دست یافتند. وتیم‌های والیبال پرسپولیس در رده های بزرگسالان و نوجوانان ، […]

شهریارنگار: پیروزی تیم  پرسپولیس تهران (شهریار)در لیگ یک بزرگسالان و نوجوانان

رقابت های والیبال دسته یکم کشور در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان روز یکشنبه در شهریار ادامه پیدا کرد و هر ۲ نماینده شهرستان شهریار در این مسابقات به یک پیروزی دیگر دست یافتند.

وتیم‌های والیبال پرسپولیس در رده های بزرگسالان و نوجوانان ، ۲ تیمی هستند که شهریار میزبانی آنها را در لیگ دسته یک کشور بر عهده دارد و هر ۲ تیم نیز توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و خود را مدعی صعود معرفی کنند.

در ادامه این مسابقات، روز یکشنبه تیم بزرگسالان پرسپولیس شهریار در سالن شورا شهریار برابر تیم نفت و پالایش آبادان قرار گرفت و موفق شد در یک بازی نزدیک و تنگاتنگ با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم آبادانی را شکست دهد.

تیم پرسپولیس بزرگسالان  با نتایج (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳) برابر حریف آبادانی خود به برتر دست یافت.

تیم نوجوانان پرسپولیس هم با مربیگری طاهر نفریه و علیرضا شاهمیری در بازی اول در لیگ دسته یکم با نتیجه ۳ بر ۱ تیم کرمان و در بازی دوم تیم اراک را با همین نتیجه شکست داد.

لازم به ذکر است حسین وزیریمربیخوشنام و با سابقه شهریار در کنار اصغر نائینی هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده داشته و ۴ بازکین شهریاری نیز در این تیم توپ میزنند.

در ابتدای اینرمسابقه که با دقایقی تاخیر به دلیل حضور دیر هنگام پلیس در سالن رخ داد بازیکنان تیم حریف به عدم حضور نیروی انتظامی در سالن اعتراض داشته و از اغاز مسابقه سر باز زدند.

این بازی که از ابتدا با کمی تنش و جو سازی از سوی بازیکنان صنعت نفت اغاز شده بود تا انتهای بازی این چالش ها را همراه داشت.

حضور فرهاد شاهمیری در سالن از نکات جالب توجه این بازی بود.

حضور پر شور تماشاچیان که بیش از دو ساعت در این رالی نفس گیر پا به پای بازیکنان جنگیدند شاید مهمترین جذابیت این بازی بود.بنا به گفته بازیکنان و داوران چنین استقبالی از مسابقات دسته یک کشور در نوع خود بی نظیر است.

امیدواریم با حضور این تیم مطرح شاهد رشد والیبال شهریار باشیم.

والیبال شهریار

والیبال شهریار /

Visits: 57