نگین غرب استان تهران ، کوچه باغ های زیبای شهریار

نگین غرب استان تهران ، شهریار عروس شهر های پایتخت که زیبائی اش زبانزد خاص و عام است. کوچه باغ های زیبای شهریار و صفایش باعث شده بسیاری برای تفرج ویلاهای شهریار را برای استراحت انتخاب نمایند. ببینیم مجموعه عکسهای بی نظیر عباس وزیری از جوانان خوش ذوق شهریار از طبیعت بی نظیر روستاهای شهرستان […]

  • نگین غرب استان تهران ، شهریار عروس شهر های پایتخت که زیبائی اش زبانزد خاص و عام است. کوچه باغ های زیبای شهریار و صفایش باعث شده بسیاری برای تفرج ویلاهای شهریار را برای استراحت انتخاب نمایند.
  • ببینیم مجموعه عکسهای بی نظیر عباس وزیری از جوانان خوش ذوق شهریار از طبیعت بی نظیر روستاهای شهرستان شهریار

شهرستان شهریار ، نگین غرب استان تهران

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۱ دقیقه

از دیر باز شهریار این نگین غرب استان تهران را به خاک حاصلخیز و باغ های سبز و درختان زیبایش میشناسند.شهرستان شهریار که در کوهپایه های جنوبی رشته کوه البرز و در جوار پایتخت ایران زمین و نزدیکی ده کرج قرار گرفته است این روزها میزبان پایتخت نشینان است که برای استراحت و تفریح ویلا های شهریار را انتخاب کرده و با خرید باغ و ویلا در شهریار اوقات خویش را به زیبائی سپری میکنند.

نگین غرب استان تهران با جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ نفر و وجود پتانسیل های گردشگری و دسترسی به فرودگاه های مهر آباد و امام خمینی همچنین قرار گرفتین در نزدکی بزرگراه های قم ، ساوه، کرج و قزوین ، نزدیکی به مراکز اداری پایتخت، وجود شهرک صنعتی و محصولات کشاورزی مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است.

یبارک شهریار، یکی از روستاهای شهرستان شهریار محسوب می شود.

این روستا در منطقه جوقین شهریار قرار دارد و طبق آخرین سرشماری صورت گرفته در سال ۱۳۸۵، جمعیتی بالغ بر ۲٬۵۵۶ نفر در ۶۵۰ خانوار ثبت شده است.

یبارک در فاصله پنج کیلومتری از جنوب غربی شهریار واقع شده است. بافت مسکونی این منطقه از شهریار در مرکز قرار دارد و دور تا دور آن را باغات و باغ ویلا های لوکس پر کرده است.تعداد زیادی از عکسهای این مجموعه در روستای یبارک گرفته شده است.

عباس وزیری هنرمند نام آشنای شهریار که این مجموعه عکس توسط ایشان به ثبت رسیده است متولد دهه ۵۰ شهرستان شهریار و فرزند زنده یاد غلام وزیری از متنفذان و اصیل های شهرستان شهریار است که پس از پایان تحصیلات دبیرستان برای ادامه تحصیلات اکادمیک به آمریکا رفت و پس از سالها تحصیل به زاد گاه خویش شهریار بازگشت.

برای دیدن تصاویر بی نظیر از شهریار و اطلاع از اخبار لحظه ای شهرستان شهریار روی لینک زده و از صفحه اینستاگرام شهریار نگار دیدن فرمائید

امام زاده اسماعیل شهریار
آستان امام زاده اسماعیل ع شهریار
خیابان درختی یبارک نگین غرب استان تهران
کوچه باغ های زیبای شهریار
بازار  ایرانی اسلامی شهر جدید اندیشه
شهرستان شهریار نگین غرب استان تهران
کوچه باغ های زیبای شهرستان شهریار
شهریار نگین غرب استان تهران
برج 14 معصوم شاهد شهر شهریار

Visits: 718