مهندس طاهری بر تسریع در احداث تقاطع غیر همسطح سه راه شهریار تاکید کرد

مهندس طاهری بر تسریع در احداث تقاطع غیر همسطح سه راه شهریار تاکید کرد. مهندس نور الله طاهری فرماندار شهریار در نشست مشترک خود با شهردار منطقه ۲۱ تهران دکتر رحمانی بر تسریع در آغاز عملیات احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهریار از محور دپو (سه راه شهریارر) تاکید کرد. به گزارش شهریار نگار و […]

مهندس طاهری بر تسریع در احداث تقاطع غیر همسطح سه راه شهریار تاکید کرد.

مهندس نور الله طاهری فرماندار شهریار در نشست مشترک خود با شهردار منطقه ۲۱ تهران دکتر رحمانی بر تسریع در آغاز عملیات احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهریار از محور دپو (سه راه شهریارر) تاکید کرد.
به گزارش شهریار نگار و به نقل از فرمانداری شهریار جلسه مشترک فرماندار شهرستان شهریار و شهردار منطقه ۲۱ تهران درر خصوص مسایل مشترک خصوصا موضوع احداث تقاطع غیر همسطح  سه راه شهریار از محور دپو برگزار شد.
در این جلسه نور الله طاهری فرماندار شهریار ضمن اشاره به حجم بالای تردد در این مسیر و مشکلات ترافیکی شهروندان که موجب اتلاف وقت و هزینه و سوخت فراوان و به طبع باعث آلودگی محیط زیست خواهد بود خواستار توجه بیشتر و تسریع عملیات احداث تقاطع غیر همسطح در این محور شد.
دکتر رحمانی شهردار منطقه ۲۱ تهران اجرای این موضوع را از موضوعات قابل پیگیری در شهرداری تهران دانست و ابراز امیدواری کرد به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان این پروژه هرچه زودتر وارد فاز اجرائی گردد.
سه راه شهریار /

Visits: 15