مصاحبه اختصاصی شهریار نگار با احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار

مصاحبه اختصاصی شهریار نگار با احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار جناب آقای  احمد عبدالوند گویا قدیمی ترین مدیر شهرستان شهریار شما هستید ممکنه برای ما از سابقه مدیریتتون در شهریار توضیح بدید.در طی سالهای مدیریت شما ورزش شهریار قهرمانان زیادی رو به جامعه ورزش کشور در شته های مختلف معرفی کرده است.بی […]

مصاحبه اختصاصی شهریار نگار با احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار

جناب آقای  احمد عبدالوند گویا قدیمی ترین مدیر شهرستان شهریار شما هستید ممکنه برای ما از سابقه مدیریتتون در شهریار توضیح بدید.در طی سالهای مدیریت شما ورزش شهریار قهرمانان زیادی رو به جامعه ورزش کشور در شته های مختلف معرفی کرده است.بی تردید نقش شما در این موفقیتها انکار ناپذیر هست.

احمد عبدالوند :

سلام و روز بخیر دارم خدمت شما و سایر دست اندرکاران و فعالان در کانال شهریار نگار .
در خصوص حضور من در شهریار درست برمیگرده به هفتم خرداد ماه سال هفتاد و هفت که مسئولیت اداره رو برام ابلاغ زدند.یعنی بیش از ۱۹ سال در این سمت بوده ام.

 

ممکنه توضیحی در خصوص شاخص ترین قهرمانان ورزشی شهریار در سالهای اخیر و مقامهای کسب شده توسط ایشان ارائه بدید .

قهرمانان و مدال آوران زیادی رو شهریار به ورزش کشور معرفی کرده که ذکر اسامی این عزیزان و تعدادشان ممکنه باعث رنجش و یا دلخوری دیگر عزیزانی که نام برده نشه و از قلم بیفتن بشه ، ولی به گفته خود این عزیزان این آمار در کشور به عنوان یه شهرستان بی نظیره ، ما امار کل قهرمانان رو به شما اعلام میکنیم و شما محبت کنید تمام و کمال به اطلاع مردم ورزشدوست شهریار برسانید

 

در سالهای نه چندان دور والیبال شهریار سردمدار والیبال کشور بود اما ظاهرا این درخشش رو به افول گذاشتهدر تیم ملی بزرگشالان دیگه نماینده نداریم . حضور نماینده هامون در رده های سنی کمرنگ شده دلیل این موضوع رو چی میدونید و چه برنامه ای برای تغییر وضعیت دارید؟

 

رشته والیبال از جمله رشته های مورد علاقه و دارای ریشه شهریاره که پتانسیل خوبی در این رشته از قدیم در شهرستان وجود داشته ، حضور پیشکسوتان و مربیان و ورزشکاران دارای اعتبار در این رشته از شاخص های اصلی در این زمینه است.بنطرم در مورد افول یا درخشش این رشته در این سالها بهتره با آقای وزیری صحبتی داشته باشید و اطلاعات ایشان دقیقتر ، فنی تر و کارشناسانه تر باشد.

 

استاد فرهاد شاهمیری بی تردید برترین داور کشور در تمام رشته های ورزشی هستن آیا برنامه ای برای استفاده از تجارب ایشون دارید به نحوی که یک اکادمی تربیت داور در سطح ملی در شهریار ایجاد بشه.میدونید که اینها هزینه چندانی نمیطلبه و بیشتر یک همت میخواد ایا برنامه ای در این حوزه دارید؟

بی شک اقای فرهاد شاهمیری از نوادر داوران عرصه ورزش کشور هستند ، و از افتخارات شهریار هستند ، بعضا در کلاسهای داوری و آموزشی از وجود ایشان در شهرستان نهایت استفاده میشود ، و در این راستا میبایست فدراسیون و هیئت استان و شهرستان اقدام کنند .

چه برنامه ای برای توسعه ورزش قهرمانی و ایجاد پایگاههای قهرمانی با توجه به پتانسیل بالای منطقه در شهریار دارید؟

 

در بعضی از رشته ها در شهرستان توانستیم پایگاههای قهرمانی رو بصورت عمومی و خاص یک رشته فعال و از مربیان مجرب و دارای عنوان استفاده میکنیم مثل کشتی ، والیبال ، وزنه برداری ، پینگ پنگ ، شطرنج ، اسکیت ، ژیمناستیک و در سایر رشته ها نیز در حال هماهنگی و برنامه ریزی با سایر دست اندرکاران ورزش و فعالان و علاقمندان و سرمایه گذاران هستیم که بتوانیم کانونهای خاص برای رشته های ورزشی در شهرستان فعال نماییم.

 

با توجه به موقعیت ویژه شهریار و نزدیکی به اتوبونها،فرودگاهها ، راه اهن و نزدیکی به کلان شهرهای کرج و تهران و وجود استعدادهای فراوان میبینمی که خبری از زمین والیبال ساحلی ، بولینگ ، زمین تنیس ، پیست اتومبیل و موتور سواری ،و…..در شهریار نیست در صورتی که احداث چنین مکانهایی موجب ارتقای سطح ورزش و درامد زائی خواهد شد چه برنامه ای دارید؟

 

ما پیگیریم و آمادگیش رو داریم در رشته هایی که در شهریار فعال نیستند با معرفی به شهرداریها و شرکت عمران زمینه رو برای سرمایه گذاری و احیای اون ورزشها آماده نماییم و در این مورد گامهایی برداشته شده که انشاءالله در اینده شاهد فعالیت این رشته ها خواهیم بود .

به نظر شما زیبا نیست همایشی ترتیب داده و از کلیه قهرمانان مطرح شهرستان تقدیر و تشکر به عمل بیاد؟ایا برنامه ای دارید؟

 

تقدیر از قهرمانان یکی از وظایف اصلی تمام مسئولین و نهادها ، خصوصا شوراهای محترم و شهرداریها بوده که توان این اقدام رو از لحاط مالی دارا میباشند متاسفانه علیرغم پیگیریهای مکرر و مداوم در اجرای این موضوع حساس و مهم ، در شهریار توفیقات خوبی نداشته ایم .

در حوزه جوانان چه اقداماتی در سطح شهرستان انجام شده و چه برنامه هایی برای اینده دارید؟

 

در مقوله جوانان ما پیرو سیاستها و تدابیر و برنامه ریزی وزارت و اداره کل مطبوع هستیم و چنانچه اعتبار و برنامه ای در این راستا ارائه شود ما کوتاهی نخواهیم کرد.

 

اخیرا تصاویری از لباسهای ناهمگون و رنگ برنگ تیم والیبال در شبکه های اجتماعی پخش شده توضیحی در این خصوص ارائه میدید؟

مطلبی به طنز در خصوص حضور تیم مینی والیبال شهریار در مسابقات قهرمانی استان در شهریار نگار امده بود که متاسفانه ارزش زحمات مربیان و کادر هیئت رو زیر سوال برده بود ، تیم شهریار در مسابقات مورد نظر با نظم مثال زدنی همچون سنوات قبل شرکت ودر نهایت به مقام *تیم اخلاق و چهارم * مسابقات به مربیگی آقای طاهر نفریه نایل امدند
تیم مورد نظر تیم منتخب اموزشگاهها بوده و چون اکثر بازیکنان شهریاری بودند جهت امادگی بیشتر در مسابقات گنجانده شده تا با امادگی بیشتر به مسابقات اعزام گردند و ما فقط از این عزیزان حمایت کرده و وقت تمرین و سالن در اختیارشان گداشتیم.

 

ممنون از شما جناب آقای احمد عبدالوند و به امید موفقیتهای بیشتر جامعه ورزش شهریار .

 

 

Visits: 58