واکنش وزیر بهداشت به مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد شهریار

واکنش وزیر بهداشت به مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد شهریار به گزارش ایسنا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار، اظهار کرد: مجموعه وزارت بهداشت و همکاران ما حساس هستند و هرنوع […]

واکنش وزیر بهداشت به مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد شهریار

واکنش وزیر بهداشت به مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد شهریار

به گزارش ایسنا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار، اظهار کرد: مجموعه وزارت بهداشت و همکاران ما حساس هستند و هرنوع تخلف یا قصوری انجام گیرد با آن مقابله می‌شود.

وی افزود: این موضوع هم مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است و آقای دکتر پازوکی نسبت به اتفاقی که افتاده است سریعاً اقدام کرده‌اند و پیگیری قصور به پزشکی قانونی محول شده است و جزییات این موضوع را باید از آنجا پیگیری کرد.

لازم به ذکر است نوزاد متولد شده ابتدا مرده تشخیص داده شده و گواهی فوت برای وی صادر شده و به سرد خانه منتقل میگردد که بعد از چند ساعت به اصرار پدر و پی گیری مامور انتظامی مستقر در بیمارستان و هنگام مراجعه پدر به سرد خانه مشخص شد نوزاد زنده بوده است.

متاسفانه نوزاد که پس از تولد شیر نخورده و تغذیه نشده بوده و چندین ساعت نیز در سرخانه بوده پس از چند ساعت مبارزه با مرگ توان مقاومت نداشته و مرحوم شد.

Visits: 102