مرکز توانبخشی آسایش ملارد افتتاح شد تمامی امور رفاهی برای معلولین باید فراهم شود.

مرکز توانبخشی آسایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد، بهمن خطیبی فرماندار ملارد ، مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ، مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد و مهری سادات شاهچراغی معاونت توانبخشی افتتاح گردید.
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در این مراسم با اشاره به حمایت های دولت از مجموعه بهزیستی گفت: دولت برخود وظیفه می داند در خصوص افراد دچار مشکل و معلولیت در تمامی سنین حمایت های لازم را انجام و هزینه های مورد نیاز را متقبل شود.

به مناسبت هفته بهزیستی، مرکز توانبخشی آسایش با حضور مسئولین شهرستان ملارد افتتاح شد.

به گزارش شهریار نگار: مرکز توانبخشی آسایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد، بهمن خطیبی فرماندار ملارد ، مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ، مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد و مهری سادات شاهچراغی معاونت توانبخشی افتتاح گردید.
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در این مراسم با اشاره به حمایت های دولت از مجموعه بهزیستی گفت: دولت برخود وظیفه می داند در خصوص افراد دچار مشکل و معلولیت در تمامی سنین حمایت های لازم را انجام و هزینه های مورد نیاز را متقبل شود
وی با اشاره به صدور مجوز اورژانس اجتماعی توسط بهزیستی ملارد تشریح کرد: اورژانس اجتماعی از بخش های مهمی است که مورد استفاده مناطق مختلف خواهد بود و معمولا از استان های دیگر نیز بیمار می آورند که طبق وظیفه اخلاقی و انسانی ما موظف به ساماندهی هستیم.
فرماندار ملارد تصریح کرد: تمامی امور رفاهی که برای افرادی با مشکلات این چنینی مواجه هستند باید انجام شود. بهزیستی و دستگاه های دیگر باید هماهنگی لازم را داشته باشند تا بتوان مراکز را تحت نظارت مستقیم و موثر هدایت نمایند. علاوه بر کارهای خوبی که دولت در این رابطه انجام می دهد بخشی نیز به مشارکت های مردمی مربوط می شود. حضور مردم و خیرین از عمده موارد حل مشکلات این چنینی می باشد.
وی افزود: یکی دیگر از وظایف بهزیستی نیز مربوط به بحث پیشگیری می باشد. برگزاری کارگاه های آموزشی، آموزش قبل از ازدواج و بعد از ازدواج و ارائه راهکارهایی مناسب برای خانواده هایی که با فرزندان دچار بیماری اعصاب و روان مواجه هستند از وظایف بهزیستی است. اگر این افراد بدون دارو و درمان در سطح شهر رها شوند قطعاً آسیب اجتماعی بوجود می آید.
به گزارش شهریار نگار: مرکز بیماران اعصاب و روان آقایان آسایش با هدف ساماندهی و نگه داری از بیماران اعصاب و روان، جهت تامین امنیت، درمان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می باشد. این مرکز با هزینه حدود ۳۵۰ میلیون تومان راه اندازی شده و با ظرفیت اسمی ۱۰۰ نفر که در حال حاضر ۳۶ مددجوی فاقد سرپرست(مجهول الهویه) دارد .

Visits: 225