دو مجموعه ورزشی در شهریار به علت تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد

مجموعه ورزشی در شهریار دو مجموعه ورزشی در شهریار پلمپ و ۴۰ باشگاه به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و دستور العمل بهداشتی تذکر کتبی گرفتند.             رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار اعلام کرد که دربازدید از اماکن ورزشی این شهرستان ۲مجموعه متخلف به علت رعایت نکردن […]

مجموعه ورزشی در شهریار

دو مجموعه ورزشی در شهریار پلمپ و ۴۰ باشگاه به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و دستور العمل بهداشتی تذکر کتبی گرفتند.

 

 

 

 

 

 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار اعلام کرد که دربازدید از اماکن ورزشی این شهرستان ۲مجموعه متخلف به علت رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی ستاد کرونا پلمب شد.

علیرضا صیفوری با دستور العمل ستاد ملی کرونا از اسفند سال گذشته فعالیت بسیاری از رشته های پربرخورد، استخرهای سرپوشیده، ورزشهای رزمی و بدنسازی ها تعطیل است که این موضوع باعث شده تا برخی از واحد صنفی ورزشی این شهرستان خسارت زیادی ببینند.

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا حضور پررنگ ورزشکاران و علاقه مندان به این بخش کاهش چشم گیری داشته است، تصریح کرد: این موضوع باعث شد تا ورزش کشور بیشترین آسیب را ببیند که امیدواریم با تدابیر بهداشتی شور و شوق خاصی در جامعه ایجاد شود.

صیفوری با بیان اینکه در ایام کرونا به علت کاهش ورزشکاران، اماکن ورزشی با کاهش ۵۰درصدی اجاره و تعهدات خود را پرداخت می کنند که این موضوع باعث شده تا بسیاری از رشته های پربرخورد، رزمی، استخر های سرپوشیده و بدنسازی ها پرداخت خود را به این نهاد از اسفند ماه انجام ندهند.

به گفته وی این موضوع ضمن تاثیر منفی باعث شد تا مطالعات این نهاد نسبت به واگذاری امکان ورزش به بخش خصوصی (طبق ماده ۸۸) محقق نشود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهریار بیان کرد: نظارت از اماکن ورزشی طبق دستور العمل ستاد ملی کرونا در حال انجام است که در این راستا در سالجاری حدود

۴۰باشگاه به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و دستور العمل بهداشتی تذکر کتبی گرفتند.

صیفوری با اشاره به اینکه در ایام کرونا بیشترین فعالیت ورزشی به بخش مجازی اختصاص یافته است افزود: در این خصوص مسابقات مجازی ورزش شطرنج به صورت آنلاین برگزار و همچنین با تلاش ۱۰هیات فعال ورزشی شهرستان نیز کلیپ های آموزشی ورزش در خانه تهیه و تنظیم شده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز ۱۰مجوز جدید ایجاد مجموعه ورزشی جدید و ۱۵مورد تمدیدمجوز فعالیت واحد های صنفی انجام شد.

مجموعه ورزشی در شهریار

هم اکنون  ۲۷۰ فضای ورزشی در شهریار وجود دارد که ۳۰مورد آن در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان و مابقی نیز دستگاههای دولتی و بخش خصوصی اداره می شوند.

شهرستان شهریار در غرب تهران متشکل از دو بخش، هفت شهر، ۶ دهستان و حدود ۵۰ روستا و شهرک مسکونی است که شهرهای شهریار،  اندیشه،  باغستان،  فردوسیه،  وحیدیه،  صباشهر و  شاهدشهر را شامل می‌شود.

Visits: 84