قهرمانی شهریار در دهمین دوره رقابت های کشتی جام شهید کلهر

  شهریار نگار ؛ دهمین دوره مسابقات کشتی آزاد نونهالان  جام شهید حاج یدالله کلهر جمعه گذشته در خانه کشتی شهرستان شهریار با استقبال خوب شرکت کنندگان و کشتی دوستان شهریار برگزار شد. نهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید کلهر به میزبانی شهرستان شهریار با شرکت ۲۰۰ کشتی گیر از ۱۲ استان برگزار گردید. در […]

 

شهریار نگار ؛

دهمین دوره مسابقات کشتی آزاد نونهالان  جام شهید حاج یدالله کلهر جمعه گذشته در خانه کشتی شهرستان شهریار با استقبال خوب شرکت کنندگان و کشتی دوستان شهریار برگزار شد.
نهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید کلهر به میزبانی شهرستان شهریار با شرکت ۲۰۰ کشتی گیر از ۱۲ استان برگزار گردید.
در پایان شهریار با ۸۲ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید، تیم مازندران با ۶۷ امتیاز نایب قهرمان شد و لرستان با ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
این مسابقات با حضور تیم های مازندران(بهشهر و قائمشهر)، لرستان(بروجرد) گلستان،بوشهر،البرز،مرکزی؛خوزستان،آذربایجان شرقی، منتخب تهران و شهریار در سالن انقلاب شهرستان شهریار برگزار با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
این مسابقات با استقبال خوب علاقه مندان به کشتی آزاد و با حضوراحمدعبدالوند رئیس و هزارخانی و محمودی معاونین اداره ورزش و جوانان،محمد بنا و بهروز حضرتی پور و تقی اکبرنژاد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و صادق گودرزی از قهرمانان کشتی کشور برگزار و با اهداء مدال و حکم قهرمانی به نفرات برتر خاتمه یافت.

با برگزاری این مسابقات میتوان نوید روزهای بسیار خوشی را برای کشتی شهریار و قهرمانان اینده دار این ورزش باستانی در شهریار داد.

اینده دارانی که بی تردید سهمیه های اتی تیم ملی کشور خواهند بود.

کشتی جام شهید کلهر

کشتی جام شهید کلهر

Visits: 59