قهرمانان و مدال آوران کاراته شهرستان ملارد مورد تجلیل قرار گرفتند

شهریار نگار ؛قهرمانان و مدال آوران کاراته شهرستان ملارد در دفتر اداره ورزش و جوانان این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند. از قهرمانان و مدال آوران کاراته شهرستان با حضور شاهقلیان معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری، صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان، بغلانی پور مربی تیم ملی کاراته، شمس رئیس هیات کاراته شهرستان، موسایی نائب رئیس […]

شهریار نگار ؛قهرمانان و مدال آوران کاراته شهرستان ملارد در دفتر اداره ورزش و جوانان این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

از قهرمانان و مدال آوران کاراته شهرستان با حضور شاهقلیان معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری، صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان، بغلانی پور مربی تیم ملی کاراته، شمس رئیس هیات کاراته شهرستان، موسایی نائب رئیس هیات کاراته و قهرمانان در دفتر اداره ورزش و جوانان این شهرستان تجلیل شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در آیین تجلیل گفت: امروز ملارد با برخورداری از استعدادهای درخشان به عنوان یک قطب کاراته در استان تهران مطرح است.
شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرماندار نیز ضمن تشکر از تلاش قهرمانان افزود: امیدواریم این وحدت رویه و شرایط روز به روز بهتر شود و بتوانیم به آن جایگاهی که مدنظر است، برسیم.
وی خطاب به مدال آوران ملاردی گفت: قدردان تلاش ها و موفقیت هایی که برای ورزش، شهرستان، استان و کشور به دست آورده اید، هستیم.

Visits: 3