قلع و قمع۳۹ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان قدس

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (shahriarnegar.com) رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قدس گفت: با کسب مجوز از مقام قضایی و هماهنگی مأموران نیروی انتظامی این شهرستان نسبت به قلع و قمع ۳۹ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اقدام شد. به گزارش شهریارنگار و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان قدس، بهروز سلگی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (shahriarnegar.com)

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قدس گفت: با کسب مجوز از مقام قضایی و هماهنگی مأموران نیروی انتظامی این شهرستان نسبت به قلع و قمع ۳۹ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اقدام شد.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان قدس، بهروز سلگی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قدس افزود: طبق قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در مجموع مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع به چرخه کشاورزی بازگشت.

وی ادامه داد: این ساخت و سازها که به صورت غیرمجاز در سطح شهرستان صورت گرفته بیشتر شامل محوطه سازی استخر تفریحی، آلاچیق، بنا و موارد دیگری بود که تمامی مستحدثات قلع و قمع و به وضع سابق برگشتند.  

شهرستان قدس یکی از شهرستان‌های استان تهران است و در غرب شهر تهران و همسایگی استان البرز قرار دارد.

مرکزیت شهرستان قدس، در ابتدا روستایی با نام قلعه حسن خان از بخش کن بود که در اوایل انقلاب با نام شهرک حسن خان به شهرستان شهریار سپرده شد نام آن به شهرک قدس تغییر پیدا کرد و بعدها با اضافه شدن چند روستا و دهکده و تصویب نخست‌وزیر وقت به شهر قدس تبدیل شد.

 در اردیبهشت ۱۳۸۸ هیات وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور با ایجاد شهرستان قدس به مرکزیت شهر قدس که با ساختار تقسیماتی بخش مرکزی شامل دهستان‌های هفت جوی و دانش با درجه تراکمی زیاد، در غرب شهر تهران و کیلومتر ۲۰ بزرگراه فتح و مجاورت استان البرز و راه‌آهن تهران ـ تبریز قرار گرفته،  موافقت کرد.

Visits: 0