فرماندار قدس ، از پروژه بهسازی محور چیتگر بازدید به عمل آورد

پروژه بهسازی محور چیتگر در دستور کار فرمانداری قدس قرار دارد شهریار نگار : محمدی به همراه معاونت سیاسی فرمانداری و‌شهردار از پیشرفت پروژه بهسازی محور چیتگر بازید بعمل آوردند . سید مهدی محمدی در جریان بازدید میدانی از سطح شهر قدس اظهار داشت : پروژه بهسازی محور چیتگر است که یکی از شریان های […]

پروژه بهسازی محور چیتگر در دستور کار فرمانداری قدس قرار دارد

شهریار نگار : محمدی به همراه معاونت سیاسی فرمانداری و‌شهردار از پیشرفت پروژه بهسازی محور چیتگر بازید بعمل آوردند . سید مهدی محمدی در جریان بازدید میدانی از سطح شهر قدس اظهار داشت : پروژه بهسازی محور چیتگر است که یکی از شریان های اصلی شهر قدس ، شهریار و تهران محسوب می شود ، کمربندی چیتگر به شهرستان های شهریار و اندیشه است . از مهم ترین پروژه های عمرانی در حال اجرا در سطح شهرستان ، بهبود دادن به وضعیت واحد های صنعتی شهرک زاگرس و گلبرگ است؛که هم راستای این محور در حال انجام است .

فرماندار قدس در ادامه اظهار داشت : متأسفانه چهره ی شهرستان با ساخت و سازها و انجام عملیات عمرانی شکل نازیبایی به خود گرفته که در اسرع وقت و به سرعت باید به اتمام برسند.

اجرای پروژه‌ها باید در اولویت دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار بگیرد و هیچ‌گونه تأخیری را در این راستا نمی‌پذیرم.

محمدی با بیان اینکه ورودی های شهر در حکم معرفی نامه ی این شهر است.گفت : ۹۰ درصد مغازه های و صنف های مزاحم و ضایعاتی از درگاه اصلی و ورودی شهر جمع‌آوری شدند که در این راستا خوشبختانه تعدادی از معتادان و خلافکاران و قاچاقچی های که در این منطقه رخنه کرده بودند جمع‌آوری و تحویل نیروی انتظامی شد.

فرماندار قدس جهت پیشگیری لازم ، بازدید مستمر از منطقه ی چیتگر را در دستور کار خود قرار داد و تذکرات لازم را به رئیس شورای شهر و مدیریت شهری جهت توجه به این منطقه داد .

در ادامه نیز محمدی از محل ساخت ساختمان اداره ارشاد شهرستان بازدید به عمل آورد و در صحبت با پیمانکار مربوطه خواستار برگزاری جلسه‌ای جهت تسریع در روند ساخت و بهره‌برداری از این پروژه فرهنگی شهرستان شد.

محمدی ضمن بازدید از یک مرکز درمانی بهداشتی ، موارد لازم را به رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرقدس انتقال داد.

Visits: 25