فراخوان مزایده عمومی

ر اجرای ماده ۵ قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم  بخشی از مقرات مالی دولت (۲) اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در نظر دارد اجاره اماکن ورزشی تحت پوشش خود را به شرح جدول ذیل از طریق مزایده به مدت یک سال ( قابل تمدید تا سه سال) با شرایط عنوان شده در اسناد فراخوان به واجدین شرایط واگذار نمایند. لذا از کلیه منقاضیان دعوت می گردد جهت تهیه اسناد با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (کارت شناسایی برای اشخاص حقیقی و متقاضی و یا معرفینامه معتبر برای نمایندگان اشخاص حقوقی متقاضی ) ،به نشانی ذیل مراجعه و نسبت به تهیه اسناد مربوطه در مهلت مقرر در فراخوان اقدام نمایند.

فراخوان مزایده عمومی

در اجرای ماده ۵ قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم  بخشی از مقرات مالی دولت (۲) اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در نظر دارد اجاره اماکن ورزشی تحت پوشش خود را به شرح جدول ذیل از طریق مزایده به مدت یک سال ( قابل تمدید تا سه سال) با شرایط عنوان شده در اسناد فراخوان به واجدین شرایط واگذار نمایند. لذا از کلیه منقاضیان دعوت می گردد جهت تهیه اسناد با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (کارت شناسایی برای اشخاص حقیقی و متقاضی و یا معرفینامه معتبر برای نمایندگان اشخاص حقوقی متقاضی ) ،به نشانی ذیل مراجعه و نسبت به تهیه اسناد مربوطه در مهلت مقرر در فراخوان اقدام نمایند.

الف) لیست اماکن ورزشی همراه با آدرس و قیمت پایه به کارشناسی سالیانه
ب) دریافت اسناد فراخوان
کلیه متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد فراخوان در ساعات اداری از روز سه شنبه مورخه ۲۴/ ۵/ ۹۶ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه  ۹۶/۵/۲۹ به ادره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به نشانی شهریار میدان معلم مراجعه نمایند.
پ)مهلت تکمیل و ارائه اسناد و پیشنهاد قیمت
منقاضیان می بایست حداکثر تا وقت اداری روز پنجشنبه مورخه  ۱۳۹۶/۶/۹ اسناد فراخوان را تکمیل و در قالب پاکت و مهر شده، به اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، در ازای دریافت رسید، تحویل نمایند.
ت) ضمانتامه شرکت در مزایده به میزان ۱۰ درصد قیمت پایه کارشناسی سالیانه اماکن ورزشی می باشد که می بایست فقط به صورت ضمانتنامه بانکی در وجه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تهیه و در اسناد ، تحویل مزایده گذار کردد.
ج) موعد بازگشایی اسناد فراخوان :
در روز یکشنبه مورخ۱۳۹۶/۶/۱۳ مقارن با ساعت ۱۰ صبح کلیه پاکات متقاضیان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازگشایی خواهد شد.
چ) هزینه دو نوبت آگهی روزنامه و هزینه کارشناسی اماکن برعهده برندگان فراخوان می باشد.
ح) این آگهی هیچکونه تعهدی برای دستگاه ایجاد نمی نماید و مزایده گذار در رد یا قبول هر یک یا تمامی پیشنهادات مختار می¬باشد.
تاریخ انتشار ۹۶/۵/۲۳
خ ش: ۹۶/۵/۲۳
اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار

 

Visits: 23