با اجرای طرح برخورد با تخلفات در شهریار ۲۶ خودرو راهی پارکینگ شدند

با اجرای طرح برخورد در شهریار با تخلفات حادثه‌ساز در روزهای گذشته ۲۶ دستگاه خودرو توسط ماموران این پلیس توقیف و ۷۸۴۶ فقره نیز اعمال قانون شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران گفت: با اجرای طرح برخورد با تخلفات در شهریار با تخلفات حادثه‌ساز در روزهای گذشته ۲۶ دستگاه خودرو توسط ماموران این پلیس توقیف و ۷۸۴۶ فقره نیز اعمال قانون شد.

به گزارش شهریارنگار، سرهنگ حامد محمودی افزود: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز با نام طرح آرامش چهار در شهرستان‌های غرب استان تهران اجرا شد و در این دوره از طرح ۲۶ وسیله نقلیه موتوری توسط ماموران توقیف و هفت هزار و ۸۴۶ فقره نیز اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: این طرح به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی و در راستای کاهش تصادفات، تخلفات و ارتقای آرامش و آسایش شهروندان اجرا شد؛ پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان با تمام تجهیزات، امکانات و فعال کردن واحدهای گشت محسوس و نامحسوس در همه معابر اصلی شهرستان‌های غرب استان مستقر بود.

محمودی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه عامل اصلی تصادفات است، اظهار داشت: سرعت غیرمجاز در رانندگی باعث می‌شود زمان عکس‌العمل نشان دادن راننده و فاصله مورد نیاز تا توقف وسیله نقلیه افزایش پیدا کند و همین امر باعث وقوع تصادفات شدید می‌شود.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران خاطرنشان کرد: رانندگان در معابر شهری سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا کنترل نکردن وسیله نقلیه به علت سرعت زیاد باعث سوانح ناگوار رانندگی نشود.

محمودی یادآور شد: در سرعت‌ غیرمجاز احتمال کشته شدن عابرپیاده به دلیل برخورد با خودرو افزایش می‌یابد، بنابراین رانندگی با سرعت غیرمجاز میزان و شدت تصادفات، مصدومیت و مرگ و میرهای ترافیکی را افزایش می‌دهد و در مقابل آن، کاهش سرعت ایمنی عبور و مرور در معابر را بیشتر می‌کند.

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

Visits: 29