تصاویر طبیعت شهرستان شهریار – اینجا روح با طبیعت در هم می آمیزد

شهرستان شهریار از منظر جغرافیای در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز حد فاصل ده کرج و تهران قدیم در بستر دشتی آبرفتی با طبیعتی منحصر به فرد در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر تهران واقع شده است. طبیعت زیبای شهرستان شهریار به دلیل وجود گونه های متنوع درختان مثمر و غیر مثمر زیبا و چشم […]

شهرستان شهریار از منظر جغرافیای در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز حد فاصل ده کرج و تهران قدیم در بستر دشتی آبرفتی با طبیعتی منحصر به فرد در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر تهران واقع شده است.

طبیعت زیبای شهرستان شهریار به دلیل وجود گونه های متنوع درختان مثمر و غیر مثمر زیبا و چشم نواز است.

درختان سر به فلک کشیده تبریزی ، اقاقیاهای سبز و پر طراوت، چنارهای کم نظیر، بید های مجنونی که در آغوش نسیم، سماعی روحانی میکننند و عطر شکوفه های سیب و زرد آلو طبیعت شهریار را زیبا و عطر آگین کرده است.

شاید تصاویر این زیبائی کم نظیر کمتر بر بستر رسانه های اجتماعی و سایت های اینترنتی تبلور پیدا کرده است و کمتر کسی تصور کند این حجم از زیبائی بی نظیر در ۱۵ کیلومتری میدان آزادی وجود داشته باشد.

حال بیفزایید به این زیبائی عظیم هنر عکاسی هنرمندی عکاس را…

سید سجاد نوری با نگاه زیبا و تبحر مثال زدنی در استفاده از لنز دوربینش تصاویری خلق نموده که میتواند عمق زیبائی طبیعت شهرستان شهریار را نمایش دهد.

سید سجاد نوری تصاویر طبیعت شهرستان شهریار را با ظرافتی بی نظیر و با وسواسی هنرمندانه گرد آوری و برای بازدید در اختیار علاقمندان قرار داده است.

از زرنان تا یبارک و از اندیشه تا تخت رستم شکار دوربین این هنرمند نام آشنای شهریار شده است.

برای مشاهده تصاویر بیشتر میتوانید صفحه اینستاگرام شهریار نگار را دنبال نمائید

برای ورود به صفحه شهریار نگار در اینستا گرام روی این لینک آبی بزنید

سید سجاد نوری
  • تمامی تصاویر این آلبوم توسط هنرمند توانمند و خوش ذوق شهریار جناب آقای سید سجاد نوری ثبت و عکاسی شده است
طبیعت شهرستان شهریار
خیابان درختی شهریار
باغ های زیبای شهریار
بازار ایرانی اسلامی اندیشه
بازار نقش جهان اندیشه

Visits: 119