شبیخون پلیس شهریار به باند مسلح قاچاقچیان افیون/ کشف و ضبط مواد مخدر

ه گزارش شهریارنگار: سرهنگ سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه باموادمخدر غرب استان بر روی سوژه های فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان اعضای فعال باندی در شهریار و شاهدشهر را شناسایی و کنترل فعالیت های وی در دستور کار عوامل عمیلیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

شبیخون پلیس شهریار به باند مسلح قاچاقچیان افیون

به گزارش شهریارنگار: سرهنگ سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه باموادمخدر غرب استان بر روی سوژه های فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان اعضای فعال باندی در شهریار و شاهدشهر را شناسایی و کنترل فعالیت های وی در دستور کار عوامل عمیلیات ویژه این پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی محل دقیق دپو موادمخدر و خودروهای مورد استفاده در این زمینه را در شهریار شناسایی کردند.
وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه وارد محل مورد نظر شده و هفت نفر را دستگیر و در بازرسی از منزل ۲۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات یک قبضه کلت کمری به همراه ۷ عدد فشنگ و دو قبضه اسلحه شکاری کشف و چهار خودرو توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند

 

 

Visits: 44