سامانه واکسیناسیون دانشگاهیان فعال شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از فعال شدن سامانه واکسیناسیون دانشگاهیان (اعضای هیات علمی و کارکنان اداری) به منظور واکسینه کردن علیه ویروس کرونا حبر داد. به گزارش شهریار نگار و به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور با بیان این مطلب گفت: پیرو توافقی که با وزارت بهداشت انجام شده، مقرر […]

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از فعال شدن سامانه واکسیناسیون دانشگاهیان (اعضای هیات علمی و کارکنان اداری) به منظور واکسینه کردن علیه ویروس کرونا حبر داد.

به گزارش شهریار نگار و به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور با بیان این مطلب گفت: پیرو توافقی که با وزارت بهداشت انجام شده، مقرر است واکسیناسیون دانشگاهیان بدون محدودیت سنی در مرداد ماه انجام شود.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز طبق اولویت‌بندی که انجام شده در شهریور ماه واکسینه می شوند.

ایشان تاکید کرد: با توجه به ضرورت از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان و به منظور فراهم آوردن همه امکانات برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در مهرماه، لازم است کلیه اعضای هیات علمی و کارکنان بخش اداری دانشگاه‌ها واکسینه شوند.

وی عنوان کرد: فهرست مشخصات اعضای هیات علمی و کارکنان ستادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری به تفکیک استان‌ها برای انجام واکسیناسیون دانشگاهیان، به وزارت بهداشت اعلام شده است.

همچنین افزود: اسامی و کد ملی حدود ۳۰ هزار نفر عضو هیات علمی و حدود ۶۴ هزار نفر از کارکنان و کارشناسان اداری دانشگاه‌ها، برای واکسیناسیون ارسال شده است.

دکتر نظرپور در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و هماهنگی مسئولان و دست‌اندرکاران وزارت بهداشت برای انجام به موقع واکسیناسیون دانشگاهیان، خاطرنشان کرد: این امکان از روز دوازدهم مردادماه برای ثبت‌نام در سامانه واکسیناسیون کرونا مهیا شده است.

بدین منظور همه اعضای هیات علمی و کارکنان می‌توانند با مراجعه به سامانه Vaccine.salamat.gov.ir ثبت‌نام و محل، روز و ساعت دریافت واکسن را بلافاصله انتخاب کنند.

اگر برخی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امکان ثبت نام در سامانه واکسیناسیون دانشگاهیان را نداشتند می‌توانند از طریق دانشگاه با معاونت آموزشی وزارت علوم، هماهنگی لازم را انجام دهند تا فهرست تکمیلی در اختیار مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت قرار گیرد.

Visits: 0