دشت شهریار در روز طبیعت میزبان شهروندان و مسافران نخواهد بود

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com) معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: دشت شهریار به دلیل شیوع ویروس کرونا، در روز طبیعت میزبان شهروندان و مسافران نخواهد بود. به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرگزاری مهر سرهنگ مهدی سرپناه، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به تداوم و گسترش […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com)

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: دشت شهریار به دلیل شیوع ویروس کرونا، در روز طبیعت میزبان شهروندان و مسافران نخواهد بود.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرگزاری مهر سرهنگ مهدی سرپناه، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به تداوم و گسترش شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم و همشهریان، در روز طبیعت هرگونه تردد و اتراق در باغات، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهریار ممنوع است.

سرپناه با بیان اینکه شهریار نوعی باغ شهر به شمار می‌آید و این شهرستان از دشت‌های حاصلخیزی برخوردار است افزود: همه ساله با توجه به خوش آب و هوا بودن این شهرستان از اقصی نقاط استان تهران مسافران زیادی را در روز طبیعت در خود جای می‌داد اما امسال به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان و مسافران از پذیرفتن مسافران معذور هستیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تشکر از همه‌ی پزشکان، پرستاران و تمامی تلاش گران عرصه‌ی سلامت و همچنین قدردانی از مشارکت تمامی همشهریان به خصوص اقشار مختلف، پویش‌های مردمی که در این ایام سخت، با صبوری و تحمل مشکلات همکاری مؤثر و جهادی با مسئولین شهرستان داشتند،

گفت: مردم شهرستان شهریار جهت حفظ سلامتی خود و سایر همشهریان و قطع زنجیره‌ی انتقال

ویروس کرونا، ضمن رعایت مقررات کامل بهداشتی، پروتکل‌های مربوطه و تدابیر اتخاذشده، در

روز طبیعت در منزل بمانند و از بیرون آمدن اجتناب کنند.

وی افزود: جهت پیشگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی و حفظ سلامت سایر شهروندان، برابر قوانین

و مقررات، با جدیت و قاطعیت با متخلفین رفتار خواهد شد.

Visits: 3