دستگیری عامل اسیدپاشی در پارک “سلامت” شهر اندیشه شهریار

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اسید پاشی به چند نفر از بانوان در حال ورزش در پارک سلامت شهر اندیشه شهریار اسیدپاشی کرده بود، خبر داد.

به گزارش شهریارنگار، فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اسید پاشی به چند نفر از بانوان در حال ورزش در پارک سلامت شهر اندیشه شهریار اسیدپاشی کرده بود، خبر داد.


سردار”کیوان ظهیری” با اعلام این خبر ، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره اسیدپاشی به چند نفر از بانوان در حال ورزش در پارک سلامت در انتهای فاز یک اندیشه شهریار در روز گذشته و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاش به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان وقوع این اتفاق ، یک نفر خانم، از ناحیه پشت پا دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که جهت درمان به بیمارستان منتقل شد و لباس سه نفر دیگر از بانوان مورد اسیدپاشی قرارگرفته بود که آسیب جسمانی متوجه آن ها نشده بود.


سردار ظهیری اظهار داشت: با انجام تحقیقات از محل حادثه، بازبینی دوربین های مدار بسته مشرف به محل وقوع حادثه و اخذ اظهارات آسیب دیدگان اسید پاشی، تصویر و چهره عامل اسیدپاشی بدست آمد و در کمتر از ۲۴ ساعت، در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران ، متهم در شهر اندیشه شهریار دستگیر شد.
فرمانده انتظامی غرب استان با اعلام اینکه ، متهم فردی ۳۲ ساله و دارای سوابق کیفی سرقت، حمل مواد مخدر و تخریب اموال عمومی بود، تصریح کرد: وی در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت ۱۰ روز پیش از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده بود.


سردار ظهیری در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت ، خاطرنشان کرد: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله است و خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.


مطالب مرتبط:

اسیدپاشی وحشتناک به زنان در شهرک مریم اندیشه

 این اسیدپاشی امروز صبح در شهرک مریم فاز یک اندیشه شهریار توسط مرد اسیدپاش که می گویند دیوانه بوده است اتفاق افتاد.

Visits: 30