دستگیری سه عضو باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهریار

دستگیری سه عضو باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۰۰۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهریار به گزارش شهریار نگار  سردار «محسن خانچرلی»، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جدیدترین توفیق پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های […]

دستگیری سه عضو باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۰۰۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهریار

به گزارش شهریار نگار  سردار «محسن خانچرلی»، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جدیدترین توفیق پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران در دو روز گذشته اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر  به‌دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با شناسایی باند اول در شهرستان شهریار و دستگیری سه عضو این باند، ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و در عملیاتی دیگری با شناسایی و انهدام باند دیگری سه عضو این باند دستگیر و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این عملیات ها ۶ دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان موادمخدر توقیف شد، بیان داشت: قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه کامیون، موادمخدر را در پوشش حمل نئوپان جاساز و اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از چهار تن انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: در عرصه مبارزه با موادمخدر نسبت به سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی را شاهد بودیم.

سردار خانچرلی در پایان با اشاره به برنامه های ویژه پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با موادمخدر بیان داشت: با توجه به ویژگی های شهرستان های غرب استان تهران، وجود باغ و انبارهای متروکه پلیس غرب استان تهران تدابیر ویژه ای برای کنترل قاچاق مواد مخدر در نظر گرفته که کنترل محورهای مواصلاتی به شهرستان های غرب استان و بازرسی در گلوگاه ها عرصه را برای قاچاقچیان موادمخدر تنگ کرده است.

بی تردید این تلاشها و زحمات نیروهای خدوم . زحمت کش پلیس از چشمان شهروندان دور نمانده و شهروندان قدر دان زحمات عزیزان نیروی انتظامی میاشند.متلاشی شدن هر باند قاچاق مواد مخدر نوید آلوده نشدن تعداد بیشتری

از شهروندان را به این درد بی درمان میدهد.

 

Visits: 40