دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۱ فقره سرقت در شهریار

دستگیری سارق محتویات خودرو به گزارش شهریار نگار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فریدون مکرمی‌اصل فرمانده انتظامی شهرستان شهریار  گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی، یک نفر سارق سابقه‌دار محتویات […]

دستگیری سارق محتویات خودرو

به گزارش شهریار نگار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فریدون مکرمی‌اصل فرمانده انتظامی شهرستان شهریار  گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی، یک نفر سارق سابقه‌دار محتویات خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس جرم خود را قبول داشته و در ادامه به ۱۱ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

مکرمی‌اصل خاطرنشان کرد: با شناسایی مال‌باختگان و دعوت از آن‌ها، تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی فرستاده شد.

وی از دارندگان وسایل نقلیه خواست تا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا شاهد کاهش چشمگیر سرقت‌های خودرو و لوازم آن باشیم.

Visits: 18