راه اندازی دومین مرکز ویژه خدمات سرپایی کرونا در شهرستان شهریار

دومین مرکز ویژه خدمات سرپایی کرونا در مرکز خدمات جامع سلامت شهید سهراب علی بخشی شهریار راه اندازی شد.               دکتر محمدهادی ناصح مدیر شبکه بهداشت و درمان، در این خصوص گفت، در حال حاضر ۲ مرکز ۱۶ ساعته خدمات سرپایی کرونا در شهرستان شهریار به مردم شریف شهرستان […]

دومین مرکز ویژه خدمات سرپایی کرونا در مرکز خدمات جامع سلامت شهید سهراب علی بخشی شهریار راه اندازی شد.

 

 

 

 

 

 

 

دکتر محمدهادی ناصح مدیر شبکه بهداشت و درمان، در این خصوص گفت، در حال حاضر ۲ مرکز ۱۶ ساعته خدمات سرپایی کرونا در شهرستان شهریار به مردم شریف شهرستان ارائه خدمت می نمایند.
وی یادآور شد شهروندان عزیز در صورت بروز علائم بیماری کرونا می توانند با تماس با سامانه ۴۰۳۰ یا شماره …. واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان، راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت نمایند و در صورت نیاز توسط کارشناسان مشاور به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود راهنمایی شوند. با توجه به ساعت فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت که تا ساعت ۱۴ ارائه خدمت می نمایند شهروندان عزیز می توانند تا ساعت ۸ شب به مراکز ویژه خدمات سرپایی کرونا در شهرستان مراجعه نمایند.

در این مراکز خدمات مربوط به تشخیص، نمونه گیری و درمان سرپایی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ انجام می شود.

لازم به ذکر است انجام نمونه گیری با تشخیص پزشک معالج به صورت رایگان انجام می شود و جواب نمونه به طور متوسط پس از ۷۲ ساعت به صورت تلفنی به شخص نمونه دهنده اعلام می شود.
درصورت منفی بودن نمونه آزمایش شده، آموزش های لازم درخصوص بیماری، نحوه مراقبت در منزل ، راه های انتقال بیماری، تغذیه و …… توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ارائه می شود و درصورت مثبت بودن نمونه آزمایش، شخص بیمار به مدت ۱۴ روز تحت پیگیری روزانه کارشناسان این شبکه قرار می گیرد و در صورت

نیاز به خدمات بیمارستانی و بستری، بیمار به بیمارستان های شهرستان ارجاع می شود.
ساعت فعالیت این مراکز از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب می باشد و مراجعین محترم به منظور ثبت نمونه گیری در سامانه یکپارچه بهداشت می بایست شماره ملی خود را همراه داشته باشند.

مرکز ۱: اندیشه، بلوار شهید دنیا مالی، خیابان چهارم غربی، مرکز خدمات جامع سلامت موسی ابن جعفر(ع)
مرکز۲: شهریار خیابان انقلاب، میدان شهدای گمنام، مرکز خدمات جامع سلامت شهید سهراب علی بخشی

Visits: 55