حریم ارباب‌رجوع در پلیس حفظ شود/ خواسته‌های مردم برابر قانون پاسخ داده شود

ه گزارش شهریار نگار: از شهریار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی در جمع فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران،  رمز موفقیت پلیس را تلاش مضاعف و احساس مسؤولیت آنان دانست و اظهار کرد: کارکنان باید با احساس مسؤولیت و با تلاشی مضاعف، مأموریت‌های محوله را به انجام رسانده و در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان باشند.
وی رعایت حقوق شهروندی در مأموریت‌های ناجا، برخورد و تعامل مناسب با مردم در چارچوب قانون و فرامین مقام معظم فرماندهی کل قوا را مورد تأکید قرار داد و بالا بردن اطلاعات و آگاهی، استفاده از تجهیزات مناسب و بر اساس تکنولوژی‌های روز را اساس اقتدار پلیس دانست.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: حریم ارباب‌رجوع در پلیس باید حفظ و به خواسته‌های آنان برابر قانون پاسخ داده شود.

به گزارش شهریار نگار: از شهریار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی در جمع فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران،  رمز موفقیت پلیس را تلاش مضاعف و احساس مسؤولیت آنان دانست و اظهار کرد: کارکنان باید با احساس مسؤولیت و با تلاشی مضاعف، مأموریت‌های محوله را به انجام رسانده و در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان باشند.
وی رعایت حقوق شهروندی در مأموریت‌های ناجا، برخورد و تعامل مناسب با مردم در چارچوب قانون و فرامین مقام معظم فرماندهی کل قوا را مورد تأکید قرار داد و بالا بردن اطلاعات و آگاهی، استفاده از تجهیزات مناسب و بر اساس تکنولوژی‌های روز را اساس اقتدار پلیس دانست.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: رفتار شایسته مأموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می‌دهد و اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان تحقق پیدا می‌کند.
خانچرلی ارتقای کیفی منزلت اجتماعی پلیس را در سایه خدمت به مردم دانست و افزود: غلبه بر نفس از سوی مأموران انتظامی باعث کسب عزت می‌شود و در سایه همین خدمت صادقانه است که خداوند به انسان عزت می‌دهد و کسب این عزت از توفیقات الهی است.
وی توجه جدی به امر انضباط، آموزش، رعایت اصول امنیتی و حفاظتی و تلاش برای جلوگیری از آسیب‌پذیری کارکنان را ازجمله اقدامات مهم پلیس در راه رسیدن به موفقیت در مأموریت‌ها عنوان کرد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تکریم مراجعان را موجب دلگرمی و آرامش خاطر شهروندان دانست و اظهار داشت: کارکنان ناجا مأمن و پناهگاه مردم در مشکلات و گرفتاری‌های آنان هستند و باید با رفتار و گفتاری حسنه و درخور شأن پلیس به امور و کارهای مراجعان رسیدگی کنند و ایجاد محیط بانشاط یکی از عوامل مؤثر در دستیابی به این هدف است.
وی تصریح کرد: خدمت به مردم به معنای داشتن وجدان کاری و حفظ حرمت‌هاست و مادامی که حریم ارباب‌رجوع حفظ و به خواسته‌های آنان برابر قانون پاسخ داده شود، قطعاً رضایت مردم و رضایت الهی را در پی خواهد داشت.

 

Visits: 12