حال روستاهای شهریار خوب نیست و کسی نمی تواند نسخه واحدی برای هر روستا بپیچد

پرندوار: حال روستاهای شهریار خوب نیست و کسی نمی تواند نسخه واحدی برای هر روستا بپیچد پرندوار مدیرکل امور روستایی و شورهای استانداری تهران: فرماندار شهریار با نفوذ کلام و اندیشه منحصر به فرد ضربه گیر بسیار خوبی برای استان بوده است.  اگر مشکلاتی در شهرستان بوجود آید با درایت و مدیریت کمک شایان و […]

پرندوار:

حال روستاهای شهریار خوب نیست و کسی نمی تواند نسخه واحدی برای هر روستا بپیچد

روستاهای شهریار

پرندوار مدیرکل امور روستایی و شورهای استانداری تهران: فرماندار شهریار با نفوذ کلام و اندیشه منحصر به فرد ضربه گیر بسیار خوبی برای استان بوده است.  اگر مشکلاتی در شهرستان بوجود آید با درایت و مدیریت کمک شایان و قابل توجهی به مدیران استان می نمایند.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ به مناسبت روز دهیاری ها، مراسم تقدیر از دهیاران روستاهای شهریار (بخش جوقین و بخش مرکزی ) با حضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار، پرندوار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان تهران، عبدالعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران بخش مرکزی و جوقین در محل سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد و از دهیاران شهرستان شهریار تقدیر و تشکر بعمل آمد.

بنا بر این گزارش؛پرندوار مدیر کل امور روستایی و شوراهای استان تهران ضمن قدردانی از مدیریت فرماندار شهریار جهت رسیدگی و حل مشکلات شهرستان و پیشگیری از انعکاس مسائل به استان اظهار داشت:

فرماندار شهریار با نفوذ کلام و اندیشه منحصر به فرد ضربه گیر بسیار خوبی برای استان بوده است .  اگر مشکلاتی در شهرستان بوجود آید با درایت و مدیریت کمک شایان و قابل توجهی به مدیران استان می نمایند.

پرندوار گفت: راه حل تمامی بحران ها رسیدگی به مسائل روستایی است و برای برون رفت از عمده مشکلات کشور است .

باید به روستاییان توجه شود تا آنها به شهرها و اطراف مهاجرت نکنند . چرا که یکی از دلایل وجود ناهنجاری ها ناآشنایی افراد به محیط زندگی شان می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در گذشته با این وجود که امکانات مختلف زیر ساختی در روستاها موجود نبوده اما  جمعیت روستاهای ما بیشتر از شهرها  بوده است. اما امروز جمعیت روستاها از شهر ها بسیار کمتر شده است. ولی به لطف ارزش افزوده، روستاها دچار تحول خوبی شده اند و مردم را می تواند تشویق به زندگی در روستاها کند.

ارزش افزوده بدنبال کاهش فاصله روستا با شهر و ایجاد امکانات در روستا ها و ایجاد جاذبه در روستا می باشد . نه اینکه سیما و منظر روستاها همانند شهرها شود.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران خاطرنشان کرد:

حال روستاهای شهریار خوب نیست و کسی نمی تواند نسخه واحدی برای هر روستا بپیچد و در روستای دیگر اجرا کند.

غیر از خود دهیاران روستاها که میتواند حال و روز روستاهای خود را بصورت درست بهبود ببخشند.دهیاری ها سرمایه های بزرگ و ارزشمند کشور هستند.

وی افزود: ما برنامه خود را بر مبنای آوردن امکانات به روستاها گذاشته ایم. باید میان شوراها و دهیاران ما همگرایی و همکاری کامل وجود داشته باشد. نه اینکه از وظایف اصلی خود کوتاهی و یا بی توجهی صورت بگیرد. اگر با دانش و اندیشه کار شود بسیار اثر گذار خواهد بود. دهیاران باید با مردم ارتباط چهره به چهره بگیرند و با مردم خود معاشرت درستی بگیرید تا مردم با آنها احساس راحتی کنند.

در پایان پرندوار بر ایجاد توسعه و درآمد پایدار برای روستاها تا رسیدن به خودکفایی تاکید کرد و اظهار داشت این ممکن نخواهد بود مگر با توجه به اشتغال و تولید روستایی و بذل توجه به بحث اقتصادی.

Visits: 39